قاتل جانی: نمی‌دانم برای چی او را کشتم

پسر جوانی که مدعی است در حالت مستی مرتکب قتل دوستش شده در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد.

قاتل جانی: نمی‌دانم برای چی او را کشتم

به گزارش زنهار؛ دهم آبان سال ۱۴۰۰ گزارش یک درگیری مرگبار در یکی از محله‌های جنوب تهران به پلیس اعلام شد. پس از حضور مأموران و بررسی‌های اولیه مشخص شد پسری جوان در حالی که چاقویی خونین در دست داشته با داد و فریاد از خانه بیرون دویده و به قتل دوستش اعتراف کرده و گفته کمک کنید برادر و رفیقم را کشتم.

در ادامه رسیدگی به این پرونده متهم که به خاطر مصرف مشروبات الکلی حالت طبیعی نداشت بازداشت شد و به درگیری با دوستش اعتراف کرد.

کارشناسان پزشکی قانونی هم پس از بررسی جسد اعلام کردند، علت مرگ بر اثر اصابت چاقو به قفسه سینه و خونریزی ناشی از آن بوده است.

با اعتراف متهم و گزارش پزشکی قانونی و پلیس تحقیقات تکمیل و پرونده برای رسیدگی به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در ابتدای جلسه اولیای دم درخواست قصاص کردند.

پس از آن پدر مقتول به جایگاه رفت و گفت: هنوز در شوک این اتفاق هستم. پسرم و متهم سال‌های زیادی با هم دوست و رفیق بودند. آن روز پسرم به خانه متهم دعوت شده بود و نمی‌دانم چه اتفاقی میان آن‌ها رخ داد که پسرم به قتل رسید. من حاضر به مصالحه نیستم و تنها خواسته‌ام قصاص متهم است.

بعد از آن متهم به جایگاه رفت و ضمن ابراز تأسف و پذیرش اتهامش عنوان کرد: من برادرم را کشتم.

 او دوستم نبود ما سال‌ها با هم زندگی کردیم آن شب به خانه ما آمد و مشروب خوردیم، اما پس از یک ساعت از حالت طبیعی خارج شدم و هنوز هم نمی‌دانم که بر سر چه موضوعی باهم درگیر شدیم که من با چاقو ضربه‌ای به او زدم. حالا هم شرمنده پدر و مادرش هستم و از آن‌ها می‌خواهم مرا ببخشند و به جوانی‌ام رحم کنند.

در ادامه وکیل متهم به جایگاه رفت و گفت: از قضات می‌خواهم این موضوع را مد نظر قرار دهند و همان‌طوری که در گزارش پلیس آمده و خود موکلم هم در اعترافاتش اظهار داشته وی در زمان وقوع قتل به‌خاطر مصرف بیش از حد مشروبات الکلی حالت طبیعی نداشته و مسلوب الاراده بوده است.

پس از پایان اظهارات وکیل متهم قضات برای صدور حکم وارد شور شدند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار