شرط‌بندی خونین سر پاکت سیگار

سقوط مرگبار خودروی سارقان به کانال آب و قتل مرد معتاد در قمار بر سر سیگار دو پرونده‌ای است که در نخستین روز هفته جاری، پیش روی تیم جنایی قرار گرفت.

شرط‌بندی خونین سر پاکت سیگار

به گزارش زنهار؛ نخستین حادثه بامداد شنبه ۱۹ آذر در حالی رخ داد که مأموران گشت پلیس متوجه خودروی پرایدی با سه سرنشین شدند. مأموران که به سرنشینان پراید مشکوک شده بودند، بلافاصله شماره پلاک خودرو را استعلام کردند و مشخص شد خودرو سرقتی است که مأموران به پرایدسواران دستور ایست دادند، اما آن‌ها اقدام به فرار کرده و بدین ترتیب تعقیب و گریز آغاز شد.

متهمان به سمت پاکدشت رفته، اما باتوجه به سرعت بالایی که داشتند، ناگهان تعادل‌شان را از دست داده و خودرو به داخل کانال آب سقوط کرد. به دنبال این حادثه بلافاصله تیم امداد و نجات راهی محل شده و سارقان پراید سوار را از کانال آب خارج کردند. اما بر اثر این سقوط یکی از آن‌ها جان باخته و دو متهم دیگر پس از بهبودی در اختیار کارآگاهان پلیس ورامین قرار داده شدند.

 قتل مرد کارتن‌خواب

دومین حادثه ساعت ۶:۳۰ صبح ۱۹ آذر به بازپرس کشیک قتل پایتخت و تیم بررسی صحنه جرم اعلام شد. مأموران اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت راهی خانه‌ای متروکه پشت ترمینال جنوب شدند. آن‌ها جسد مرد کارتن‌خوابی را که به قتل رسیده بود مشاهده و در همان صحنه جنایت مرد دیگری را بازداشت کردند.

 متهم بازداشت شده در تحقیقات گفت: با مقتول و پژمان که مثل ما اعتیاد دارد در خانه متروکه بودیم و سر یک پاکت سیگار قماربازی می‌کردیم. اما من قمار را باختم و از این شکست خیلی ناراحت شدم. به همین دلیل به پژمان گفتم مقتول را گوشمالی دهد، اما او دست به قتل زد و بعد از جنایت هم متواری شد.

تحقیقات برای بازداشت قاتل فراری از سوی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت ادامه دارد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار