زایمان جنجالی یک زن در خیابان

از قرار معلوم پس از انجام زایمان و اطلاع برخی از پزشکان از این اتفاق، مادر و نوزاد هر دو به داخل بیمارستان منتقل شده اند و حالشان خوب است.

زایمان جنجالی یک زن در خیابان

به گزارش زنهار؛ روزهای گذشته، ویدئویی در فضای مجازی وایرال شده است که داستان پنهان در آن، دل هر انسانی را به درد می آورد. صحنه هایی از زایمان زن باردار کنار یکی از خیابان های نزدیک به بیمارستان که جزئیاتش را در این بخش می‌خوانید.

یک زن 30 ساله مجبور شد نوزاد خود را بیرون از بخش اورژانس بیمارستانی در دهلی به دنیا بیاورد چرا که بیمارستان از پذیرش او در بخش زایمان خودداری کرده بود. ویدئویی از این حادثه در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شده است که نشان می‌دهد برخی از زنان از جمله چند پرستار با ساری دور زن باردار ایستاده‌اند و او را هنگام زایمان می‌پوشانند.

اطلاعات بدست آمده از بستگان این زن حاکی از آن بود که بیمارستان روز قبل از زایمان او را پذیرش نکرده است و او شب را با وضعیتی دردناک و با تحمل دردهای پیش از زایمان، بیرون از اورژانس گذرانده است.

هنوز دلیل این اقدام زشت و خبرساز بیمارستان گزارش نشده است و کسی نمیداند چرا با وجود دردهای شدید این زن، او تمام شب قبل زایمانش را بیرون از بیمارستان سپری کرده و صبح روز بعد در وضعیت ناراحت‌کننده این چنینی زایمان کرده است.

از قرار معلوم پس از انجام زایمان و اطلاع برخی از پزشکان از این اتفاق، مادر و نوزاد هر دو به داخل بیمارستان منتقل شده اند و حالشان خوب است. گفته می شود آنها توسط یک پزشک ارشد بخش زنان تحت مراقبت و درمان هستند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار