تجاوز با وعده پرداخت ماهی 8 میلیون تومان

مرد متجاوزی که دست به تجاوز جنسی با وعده دروغ به دختران جوان می‌زد چندی پیش توسط پلیس دستگیر شد! برای اطلاع از ماجرای کامل تجاوز جنسی با وعده دروغ به دختران جوان توسط مرد متجاوز باما همراه باشید.

تجاوز با وعده پرداخت ماهی 8 میلیون تومان

به گزارش زنهار؛ مرد متجاوزی که دست به تجاوز جنسی با وعده دروغ به دختران جوان می‌زد چندی پیش توسط پلیس دستگیر شد! برای اطلاع از ماجرای کامل تجاوز جنسی با وعده دروغ به دختران جوان توسط مرد متجاوز باما همراه باشید.

برخی از دختران جوان با وعده های دروغینی که این فرد به آنها در فضای مجازی (اپلیکیشن دوستیابی (meet me) داده بود اغفال شده و سر قرار حاضر می شدند و در ادامه متهم با یک خودروی پ‍ژو مشکی رنگ به سراغ آنها می رفت و آنها را به محل خلوتی در خارج از شهر برده و با تهدید ساتور آنان را مورد آزار قرار داده و با سرقت گوشی و طلاجات آنها از محل متواری می شد.

چندی پیش کارآگاهان پلیس موفق به دستگیری فرد آزارگری شدند که در یکی از سایت های دوستیابی اقدام به معرفی خود به عنوان فردی با توان مالی بالا و صاحب شرکت و خودرو گرانقیمت و ساکن شهرک غرب و با نام جعلی” سام “می کرد که حاضر است هزینه های خانمی که با وی در ارتباط قرار بگیرد را بپردازد. یعنی 8میلیون تومان درماه!

با وجود دستگیری متهم توسط پلیس تجربه هولناک تهدید با ساتور، آزار و اذیت، سرقت اموال و فردی که برای وادار ساختن قربانی به برقراری ارتباط وی را تهدید به مرگ کرده تا سال ها در ذهن فرد بزه دیده باقی می ماند و تا اعماق ذهن و روح وی رسوخ می کند و شاید هیچ گاه نیز فراموش نشود و حتی مجازات فرد آزارگر هم نمی تواند از بار اندوه این تجربه بکاهد .

اینجاست که منطق حکم می کند به جای رسیدن به نقطه ای که به دنبال دستگیری و مجازات متهم و یا رفتن به سراغ روانشناسان برای درمان آسیب ها و صدمات ناشی از بزه دیدگی باشیم باید یک قدم به عقب برگشته و با رعایت نکات هشداری و توجه به آموزش های پلیس به گونه ای از خود محافظت کنیم که اگر ده ها فرد آزار گر و فریبکار نیز وجود داشت راهی به درون ذهن و زندگی ما برای فریبکاری و اغفال نیابد .

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار