جزئیات جدید از استخدام معلمان در آموزش و پرورش

​یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش درباره رتبه‌بندی مدارس نیز توضیح داد و گفت: رتبه‌بندی مدارس یکی از گام‌های تحقق سندتحول بنیادین است که به ما تکلیف شده و باید انجام دهیم.

جزئیات جدید از استخدام معلمان در آموزش و پرورش

به گزارش زنهار، شورای‌عالی آموزش و پرورش در حال احصای شاخص هاست. مرکز سنجش روی الگویی کار می‌کنند که مبتنی بر مبانی نظری سندتحول است و پژوهش‌های میدانی نیز در حال انجام است تا الگوی رتبه‌بندی مدارس شاخص سند احصاء شود.

وزیر آموزش و پرورش همچنین درباره جذب و استخدام نیروی انسانی جدید در آموزش و پرورش اظهار کرد: این امر از طریق دانشگاه فرهنگیان دنبال می‌شود و اخیرا مصوباتی در ستاد تعلیم و تربیت داشتیم که بتوانیم از روش‌های متنوعی که در اساسنامه دانشگاه فرهنگیان و مصوبه ۸۳۳ شورای‌عالی انقلاب فرهنگی داریم جذب نیرو داشته باشیم. پیگیری برای اخذ مجوز استخدامی در حال پیگیری است و جذب از طریق دانشگاه فرهنگیان است و بعید می‌دانم جذب از طریق ماده ۲۸ داشته باشیم.

نوری پیرامون کمبود خدمتگزاران مدارس و حقوق اندکی که دریافت می‌کنند نیز گفت: سال گذشته تغییری در حقوق سرایداران و خدمتگزاران ایجاد شد و امسال هم مشمول افزایش شدند. این افراد پایه حقوقی شان ضعیف و تعدادشان اندک است و باید برای تامین سرایداران مدارس مجوز بگیریم که پیگیری‌ها در حال انجام است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار