فرار زن جوان از قبر بعد از کار کثیف شوهرش

زنی که ماجرایش مثل یک ویروس تمام فضای مجازی را فرا گرفت، با دست و پای بسته و چسب خورده از گوری که شوهرش برایش کنده بود، گریخت.

فرار زن جوان از قبر بعد از کار کثیف شوهرش
به گزارش زنهار؛ در یک حادثه وحشتناک که در واشنگتن، ایالات متحده رخ داد، زنی پس از زنده به گور شدن توسط شوهرش در گوری کم عمق، خود را از قبر بیرون آورد و با اپل واچ و تماس با پلیس جان خود را نجات داد.

به گزارش رسانه های خارجی، این زن به نام یانگ سوک آن، 42 ساله، توسط شوهرش با چاقو مجروح و به حالتی که دهان، دستها و پاهایش با چسب پوشانده شده بود زنده به گور شد اما تکنولوژی عاملی شد برای نجات جان این زن خوش شانس.

چنانچه در بخش سرگرمی نمناک میخوانید، از قرار معلوم وقتی همسر این زن، برای ربودن او به خانه اش حمله ور شده بود، یانگ سوک آن با اپل واچ خود با پلیس تماس گرفت اما شوهرش مانع از تکمیل این تماس و گزارش شد. پس از پایان درگیری ها و زنده به گور شدن زن بینوا در جنگل، پلیس از طریق ارتباط برقرار شده توسط اپل واچ بالاخره موفق شد تا محل تقریبی او را پیدا کند.

اپل واچ

یانگ سوک آن که پس از زنده به گور شدن به هر شکلی بود از قبر بیرون آمده بود، با همان وضعیت دست و پا چسب خورده، خود را به کنار جاده رساند اما از ترس بازگشت همسرش، بین درخت و بوته ها پنهان شده و منتظر رسیدن نیروهای کمکی پلیس بود که پلیس در حال عبور از همان جاده، متوجه او شد.

مقاماتی که این زن را پیدا کردند، گفتند که این زن توسط شوهرش، چای کیونگ آن، 53 ساله، از خانه ربوده شده است، که ظاهراً به او گفته است که ترجیح می دهد او را بکشد تا اینکه پول بازنشستگی خود را به او بدهد. در واقع این درگیری بر سر پول بوده و مرد بخاطر اینکه پولی از حقوق بازنشستگی خود به همسرش ندهد، تصمیم گرفته بود او را زنده به گور کند که اپل واچ مانع از این اتفاق شد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار