مرگ مشکوک چهار دانشجو

اجساد ۴ دانشجو بعد از رسیدگی پلیس به گزارشی درباره یک فرد بیهوش کشف شدند.

مرگ مشکوک چهار دانشجو

به گزارش زنهار؛ پلیس ایالت آیداهو آمریکا اعلام کرد مشغول تحقیق درباره مرگ چهار دانشجوی دانشگاه است که اجساد آن‌ها در خانه‌ای نزدیک محوطه دانشگاه پیدا شده است. 

به گفته پلیس در مسکو، شهرک دانشگاهی در شمال آیداهو، این مرگ‌ها قتل احتمالی طبقه‌بندی شده است. به گزارش الجزیره، اجساد یکشنبه بعد از رسیدگی پلیس به گزارشی درباره یک فرد بیهوش کشف شدند.

جزئیات بیشتری از جمله درباره علت مرگ این افراد منتشر نشده است. در پی کشف این اجساد، تمام کلاس‌های این دانشگاه امروز (دوشنبه، ۱۴ سپتامبر) لغو شدند. 

بلافاصله بعد از کشف این اجساد، دانشگاه آیداهو به دانشجویان هشدار داد تا حدود یک ساعت در محلی که هستند پناه بگیرند تا زمانی که پلیس نتیجه‌گیری کرد تهدیدی برای سایر دانشجویان و افراد دیگر وجود ندارد. 

در خبری دیگر از حوادث مرگبار در دانشگاه‌های آمریکا، پلیس دانشگاه ویرجینیا امروز (دوشنبه) در توییتی از تیراندازی اواخر یکشنبه (به وقت محلی) در محوطه این دانشگاه خبر داد و افزود این تیراندازی سه کشته و دو زخمی برجای گذاشته است. 

به گزارش رویترز، پلیس دانشگاه، دانشجویی به نام «کریستوفر دارنل جونز» را به عنوان مظنون شناسایی و اعلام کرده چند آژانس در حال جستجوی فعال برای یافتن وی هستند. اداره پلیس دانشگاه ویرجینیا ضمن بیان این که مظنون هنوز آزاد است، او را مسلح و خطرناک خواند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار