سلاخی کردن پسرعمو به دلیل اختلاف خانوادگی

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اعلام کرد: شخصی که به دلیل اختلاف خانوادگی با ضربات سلاح سرد، پسرعموی خود را در جاده‌های خارج شهر در البرز به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

سلاخی کردن پسرعمو به دلیل اختلاف خانوادگی

به گزارش زنهار؛ رئیس پلیس آگاهی استان البرز اعلام کرد: شخصی که به دلیل اختلاف خانوادگی با ضربات سلاح سرد، پسرعموی خود را در جاده‌های خارج شهر در البرز به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

سرهنگ محمد نادربیگی گفت: ۱۸ مهرماه سال جاری شخصی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و اعلام کرد که برادرش توسط یکی از بستگانشان به وسیله ضربه چاقو به شدت مجروح شده است.

وی افزود: بلافاصله عوامل گشت انتظامی در محل حادثه حاضر و متوجه شدند که شخص مجروح به دلیل اختلافات خانوادگی توسط پسرعمویش با بهانه خراب شدن ماشین به جاده‌های حاشیه شهر کشانده شده و به وسیله ضربات چاقو به شدت مجروح شده است.

سرهنگ نادربیگی با بیان اینکه فرد مجروح توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل و به دلیل شدت صدمه وارده فوت می‌کند، گفت: بلافاصله اقدامات پلیس برای شناسایی و دستگیری قاتل آغاز و پس از چندین شبانه روز اقدامات فنی و اطلاعاتی مخفیگاه این شخص شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

وی انگیزه قاتل از انجام قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد و گفت: در تحقیقات تکمیلی متهم به صراحت به قتل پسرعمویش با ضربات سلاح سرد اعتراف کرد.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار