دنیا مدنی کشف حجاب کرد+عکس

دنیا مدنی بود که این روزها خبر کشف حجابش از آلمان آمده. جشنواره‌ای که در ابتدا خودِ دنیا مدنی ادعا کرد قرار بوده عکس‌های او را منتشر نکنند و بعد با هشتگ‌هایی همان عکس‌ها را استوری کرد.

دنیا مدنی کشف حجاب کرد+عکس

به گزارش زنهار؛ شاید یادتان نباشد آن روزها که جامعه ایران در تب فقدان واکسن کرونا می‌سوخت؛ واکسن تا بیخ گوشمان آمده بود، برخی می‌رفتند ترکیه، ارمنستان و یا دوبی. اینجا خیلی‌ها جانشان به لب آمد و واکسن بهشان نرسید. سرانجام پس از افت و خیزهای بسیار نوبت واکسن «برکت» شد. واکسنی که خیلی صحبتش را کرده بودند و امید داده بودند که کارساز است. به هر حال برکت آمد و آن روزهای ابتدایی بنا به مشاهدات عینی واقعا مقبولیت زیادی نداشت، آن روزها همه دنبال آسترازانکا بودند، چون می‌دانستند دستشان به فایزر نمی‌رسد، واکسن چینی گزینه بعدی بود، همان سینوفارم و در آخر برکت!

خانم دنیا مدنی این عکس‌های قدیمی‌تان را دیده‌اید؟

خب برای مشروعیت‌بخشی به برکت نیاز به حضور سلبریتی‌هایی بود که با تزریق واکسن جلوی چشم دوربین‌ها به مردم دلگرمی بدهند که برکت قابل اعتماد است. یکی از آن‌هایی که جلوی دوربین آمد و «دو» نشان داد و برکت تزریق کرد، همین دنیا مدنی بود که این روزها خبر کشف حجابش از آلمان آمده. جشنواره‌ای که در ابتدا خودِ دنیا مدنی ادعا کرد قرار بوده عکس‌های او را منتشر نکنند و بعد با هشتگ‌هایی همان عکس‌ها را استوری کرد.

خانم دنیا مدنی این عکس‌های قدیمی‌تان را دیده‌اید؟

به هر حال ماجراهای دنیا مدنی ادامه داشت و روزی از روزها بر اثر فشار فیفا، فدراسیون فوتبال ایران تصمیم گرفت و یا اساسا مجبور شد، بخش کوچکی از استادیوم آزادی را در بازی کامبوج با ایران به خانم‌ها اختصاص دهد، بر اساس شناختی که از رفتارهای مدیریتی این شکلی داشتیم، قابل پیش‌بینی بود که این بخش کوچک استادیوم سهم گزینشی‌‌ها و متصل‌ها خواهد شد. دنیا مدنی یکی از آن‌هایی بود که آن روز به استادیوم رفت، در شرایطی که جمعیت خانم‌ها در آن روز کاملا گزینش شده بودند. آن روزها هنوز تیغ سلبریتی‌ها می‌بُرید و هر حرکت آن‌ها الهام‌بخش بود.

خانم دنیا مدنی این عکس‌های قدیمی‌تان را دیده‌اید؟

حالا که عکس‌هایی از او آمده که نشان می‌دهد قید حجاب را زده و تا این لحظه آخرین اسمی‌ست که نامش در میان کشف حجاب کرده‌ها آمده، شرایط زمانه عوض شده. تفاوت این آخرین اَکت دنیا مدنی با آن قبلی‌ها اما ربطی به خودش ندارد، این بار شرایط جامعه به طور کلی با روزهای واکسن و استادیوم فرق کرده، در واقع برخلاف نگرانی افراطی رسانه‌هایی از سنخ کیهان، همشهری و یا جوان سلبریتی‌ها دیگر تاثیر آن چنانی بر روی مردم عادی ندارند. یعنی اگر دنیا مدنی کشف حجاب می‌کند، خودش را پیرو لایه‌های معترض جامعه نشان می‌دهد. او در مسیری قدم می‌زند که احتمالا مطلوب بخش‌هایی از جامعه است. حالا اینجا سر درصدش بحثی نداریم، حتی اگر پنج درصد جامعه معترض باشند به برخی رویه‌ها، امثال دنیا مدنی سعی در جلب رضایت همان پنج درصد(بنا به نگاه کیهان و سرانه‌هایی از این دست) دارند.

خانم دنیا مدنی این عکس‌های قدیمی‌تان را دیده‌اید؟

در هر صورت این روزها مردم یا حتی همان پنج درصد منتظر کشف حجاب این و آن و حتی توصیه فلان جامعه شناس نیستند آن‌ها مسیری را می‌روند و نفرا ت شناخته هر کدام تصمیمی مجزا برای ادامه حیات خود دارند، برخی این وری و برخی آن وری، پس شاید نباید سر رفتار دنیا مدنی و هم‌قطارانش سخت گرفت.

 

 

 

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار