جاده های کشور بارانی شد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور از بارش باران در محورهای سه استان خبر داد.

جاده های کشور بارانی شد

به گزارش زنهار؛ سرهنگ احمد شیرانی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: برابر گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور در سراسر کشور در حال حاضر تردد در تمامی جاده‌های کشور بدون هیچگونه مشکل و گره‌ترافیکی در حال انجام است و تنها ترافیک در آزادراه قزوین - کرج محدوده پل فردیس نیمه سنگین گزارش شده است.

وی در خصوص تردد در جاده‌های کشور نیز گفت: اطلاعات دریافتی از سامانه‌های ترددشمار حاکی از آن است که در ۲۴ ساعت گذشته تردد در جاده‌های کشور حدود نیم درصد افزایش داشته و ساعات اوج تردد در جاده‌ها نیز بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ بوده است. کمترین تردد نیز بین ساعات ۳ تا ۴ بامداد انجام شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا آزادراه کرج - قزوین، آزادراه کرج - تهران و آزادراه قزوین - کرج را سه محور مواصلاتی دارای بیشترین تردد در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد و گفت: آزادراه تهران - کرج،  آزادراه ساوه - تهران،  آزادراه قم - تهران و  آزادراه تهران - ساوه نیز به ترتیب در رتبه‌های بعدی قرار دارد.

بارش باران در جاده‌های ۳ استان
شیرانی به وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر گزارش‌ها حاکی از بارش پراکنده باران در برخی از محورهای استان‌های اردبیل ، گیلان و خراسان رضوی است. توصیه پلیس به رانندگانی که قصد رانندگی در شرایط بارانی را دارند این است که حتما از سالم بودن برف پاک‌کن خودروی خود مطمئن شوند. همچنین در حین رانندگی با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و فاصله طولی مناسب را با خودروی مقابل رعایت کنند.

وی درباره محورهای مسدود نیز گفت: محورهای ریگان - ایرانشهر، لاسم - ارجمند،  فنوج - بنت و زرآباد - چاهان جزو محورهای دارای انسداد هستند که در زمان انسداد تردد از مسیرهای جایگزین انجام می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با اعلام شماره تلفن ۱۲۰، از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، مناسب‌ترین زمان و بهترین مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار