ازدواج پسر 19 ساله با پیرزن 56 ساله همسایه

یکی از جنجالی ترین اخبار ازدواج، اخباری است که موضوع عجیب آنها، اختلاف سنی عجیب عروس و داماد است. موردی که در این بخش خواهید خواند، جزو جدیدترین سوژه های مربوط به این موضوع است که تبدیل به یکی از اخبار داغ کشور تایلند شده است.

ازدواج پسر 19 ساله با پیرزن 56 ساله همسایه

به گزارش زنهار؛ پسر 19 ساله با وجود تمام مخالفت های خانواده اش، تصمیم به ازدواج با پیرزن 56 ساله ای که در همسایگی شان زندگی میکرد گرفت؛ پیرزنی که مادربزرگ 3 نوه قد و نیم قد است. اختلاف سنی زیاد این دو، اصلی ترین دلیل مخالفت خانواده ها بود ولی با این وجود، پسر عاشق‌پیشه بر سر تصمیم خود اصرار کرد و در نهایت زندگی مشترک با زن مورد علاقه اش را آغاز کرد.

 

او گفته است که از نظرش 37 سال اختلاف سنی شاید برای دیگران عجیب بنظر برسد اما تفاهمی که میان این دو وجود دارد، باعث شده تا مشکلی برایشان در این بین وجود نداشته باشد.

شروع آشنایی این دو، با یک درخواست کمک از طرف خانم همسایه شکل گرفت. کمک هایی که ادامه دار شد و در نهایت آنها را به این نتیجه رساند که می توانند در کنار هم زندگی خوبی داشته باشند.

تقریبا تمام واکنش ها به این ازدواج، منفی و تند بود و بسیاری معتقدند که از همین الان می توان آینده ناموفق این زندگی مشترک را حدس زد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار