قتل وحشتناک در پرند

رئیس پلیس آگاهی شهرستان رباط‌ کریم از کشف یک جسد و دستگیری قاتل بر اثر اختلافات شخصی در پرند خبر داد

قتل وحشتناک در پرند

به گزارش زنهار؛ سرگرد جواد خنجری در جمع خبرنگاران با اشاره به قتل در پرند، اظهار داشت: روز گذشته جسد جوانی به نام "ع.ب" ۳۵ ساله که بر اثر ضربات چاقو کشته شده بود در یکی از چاله‌های انتهای فاز ۶ پرند، موسوم به جاده معدن توسط اداره آگاهی پیدا شد که شواهد نشان می‌داد چندین روز از قتل وی گذشته است.

omوی با اشاره به نحوه یافتن جسد گفت: هفته گذشته خانواده مقتول در شهرستان شهریار به اداره آگاهی مراجعه و فقدان فرزندشان را اعلام می‌کنند و پس از تشکیل پرونده در آگاهی شهریار اقدامات لازم برای یافتن فرد مورد نظر صورت می‌گیرد تا اینکه روز گذشته برادر قاتل در تماسی با پلیس اعلام می‌کند که برادرم دوستش را به قتل رسانده و در بیابان رها کرده که بلافاصله اقدامات لازم انجام و بعد از ظهر روز گذشته مقتول را پیدا کردیم.

خنجری در ادامه بیان کرد: به دنبال یافتن مقتول خوشبختانه در همان روز گذشته قاتل را در شهر پرند دستگیر و هم‌اکنون در زندان رجایی شهر به سر می‌برد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان رباط‌کریم با اشاره به علت این قتل خاطرنشان کرد: بر اساس اطلاعات اولیه اختلاف شخصی بین دو دوست، یعنی قاتل و مقتول باعث نزاع و درگیری شده و قاتل با ضربات چاقو دوست خود را به قتل رسانده و جنازه وی را در بیابان‌های اطراف پرند رها کرده است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار