کارمند تاسیسات یا سارق ارز‌های "مرد مهاجر"

رئیس پلیس آگاهی پایتخت: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص کرد مالباخته که اهل کشور افغانستان است، هنگامی که در خانه نبوده، اموال باارزش او از جمله طلا، ارز‌ فرانک سوئیس، یورو و دلار توسط فرد یا افراد ناشناس به سرقت رفته است.

کارمند تاسیسات یا سارق ارز‌های "مرد مهاجر"

به گزارش زنهار؛ سرهنگ کارآگاه " علی ولیپور گودرزی " رئیس پلیس آگاهی پایتخت در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: با وقوع یک فقره سرقت از خانه‌ای در شرق تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص کرد مالباخته که اهل کشور افغانستان است، هنگامی که در خانه نبوده، اموال باارزش او از جمله طلا، ارز‌ فرانک سوئیس، یورو و دلار توسط فرد یا افراد ناشناس به سرقت رفته است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه مالباخته به تازگی از کشور سوئیس به تهران آمده است، گفت: کارآگاهان پایگاه ششم در روند تحقیقات متوجه شدند سارق حرفه‌ای بدون هیچگونه تخریب از درب ورودی، به خانه مراجعه کرده و موفق به سرقت اموال باارزش مالباخته شده است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان در گام نخست، با تحقیقات گسترده متوجه شدند، سرقت توسط فردی آشنا انجام شده که کلید خانه را در اختیار داشته و آخرین شخصی که به این خانه مراجعه کرده یک کارمند تاسیسات جهت تعمیر لوازم خانه بوده است.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی عنوان کرد: کارآگاهان در گام بعدی با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین کشف جرم، مخفیگاه متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه، وی  را دستگیر کردند.

وی افزود: متهم پس از انتقال به پایگاه ششم پلیس آگاهی در ابتدا منکر جرم خود بود که در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد وی ساعتی پس از انجام سرقت، یک موتورسیکلت گرانقیمت خریده و ارز‌ها را به چند صرافی در شرق تهران فروخته است‌.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی با بیان اینکه متهم با ارائه شواهد و مدارک موجود، به جرم خود مبنی بر سرقت خانه مرد جوان اعتراف کرد، گفت: متهم هنگامی که کارهای تاسیسات خانه را انجام می‌داده از غفلت مالباخته استفاده کرده و کلید یدک خانه وی را سرقت و از آن کپی‌برداری کرده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهم برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفت.


 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار