کار چندش آور مرد کینه‌ای با قبر همسرش

غم از دست دادن برای همه انسان‌ها یکسان نیست و ممکن است واکنش‌ها به این مسئله متفاوت باشد، درست مثل وضعیت پیرمرد این مطلب.

کار چندش آور مرد کینه‌ای با قبر همسرش

به گزارش زنهار؛ غم و ناراحتی پس از مرگ همسر، امری طبیعی است اما نه برای همه. مشابه مردی که ماجرایش را در این مطلب از مجله دلتا آورده‌ایم. کار چندش آور مرد با قبر همسر سابقش که تعجب همه را برانگیخته است، در این مطلب بخوانید.

ماجرا از آن زمانی جنجالی شد که مایکل مورفی ۴۳ ساله موضوع عجیبی را منتشر کرد. او در صفحه شخصی خود نوشت که هر زمان که به آرامگاه مادرش در قبرستان کلیسا می‌رود با صحنه  ناخوشایندی روبرو شده و از این اتفاق بسیار ناراحت است.

به گفته مایکل، فردی ناشناس هر روز به این قبرستان آمده و روی قبر مادرش ادرار کرده و کیسه‌ای مدفوع روی آن قرار می‌داد. اتفاقی که به شدت باعث ناراحتی و خشم او شده بود. برای روشن شدن مسئله، دوربین مداربسته‌ای در آن محوطه نصب شد تا اینکه پس از بررسی‌های دقیق دوربین مداربسته، فرد خاطی شناسایی شد.

تصاویر ثبت‌شده نشان می‌داد که مردی میانسال هر روز ساعت ۶ صبح سر مزار مادر مایکل حاضر‌شده و این اقدام زشت را انجام تکرار می‌کرد. مایکل هرگز آن مرد را ندیده بود و کسی از اعضای خانواده‌اش او را نمی‌شناخت. آیا مسئله‌ای بین مادر مایکل و آن مرد وجود داشته؟

پس از ثبت تصاویر، پلیس وارد ماجرا شد تا دلیل این اقدام را از مرد ناشناس جویا شود. تحقیقات مسئله را روشن کرد و مشخص شد که این مرد ۴۸ سال پیش از مادر مایکل جدا شده است. در واقع او همسر سابق مادر مایکل بوده که به دلیل اختلاف بر سر بچه‌دار شدن او را رها کرده بود.

بله در کمال تعجب این مرد اهل نیوجرسی ظاهرا از همسر سابق خود که نزدیک به پنج دهه پیش از او جدا شده بود آن‌قدر کینه داشت که تقریبا هر روز سر قبر او می‌رفت تا خودش را روی قبر او به این شکل راحت کند.

کینه‌ای که در دل این مرد وجود داشت به قدری بود که پس از گذشت ۴۸ سال، قبر همسر سابق خود را پیدا کرده و هر روز اقدام به تلافی آن هم به این شکل زشت می‌کرده است. یکسری از کارها را نباید در مکان‌های عمومی انجام داد، اگر می‌خواهید این کارها را بهتر بشناسید مطلب ۹ کاری که هیچوقت نباید در مکان‌های عمومی انجام داد را از دست ندهید.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار