وضعیت جاده‌های کشور در اولین روز هفته

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از ترافیک نیمه سنگین در برخی محورهای مواصلاتی منتهی به پایتخت خبر داد.

وضعیت جاده‌های کشور در اولین روز هفته

به گزارش زنهار؛ سرهنگ احمد شیرانی درباره وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته و پایش‌های انجام شده در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور، در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین-کرج حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک و در آزادراه کرج-قزوین محدوده وردآورد نیمه سنگین اما روان گزارش شده است. 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ادامه داد: بر اساس دیگر اطلاعات به دست آمده، ترافیک در محور آزادراه ساوه - تهران محدوده دهشاد و محور شهریار - تهران حدفاصل میدان معادن تا شهرقدس نیز پرحجم و روان گزارش شده است.

شیرانی با اشاره به انسداد برخی از محور های مواصلاتی گفت: با توجه به بررسی‌های انجام شده دو محور ریگان - ایرانشهر و لاسم - ارجمند مسدود هستند. 

وی افزود: برابر گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی سایر محورهای کشور از ترافیکی روان برخوردارند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور اظهار کرد:‌ همچنین محورهای مواصلاتی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند؛ اما روان بودن ترافیک و نبود مداخلات جوی نباید موجب شود که رانندگان قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نکنند. آن‌ها حتما باید با سرعت متوسطه رانندگی کرده و ضروری است که از سرعت و سبقت غیرمجاز پرهیز کنند. 

شیرانی در پایان با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، مناسب‌ترین زمان و بهترین مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار