درخواست از مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی برای پرداخت مابه التفاوت حقوق فروردین تا مرداد بازنشستگان

علی دهقان‌کیا گفت: ما بازنشستگان تامین اجتماعی اولین حقوق خود با مبلغ جدید را شهریورماه دریافت کردیم لذا از مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درخواست داریم مابه التفاوت حقوق ما را از مهرماه شروع به پرداخت کنند.

درخواست از مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی برای پرداخت مابه التفاوت حقوق فروردین تا مرداد بازنشستگان

به گزارش زنهار؛ علی دهقان‌کیا، رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی استان تهران با اشاره به مصوبه افزایش حقوق 20 درصدی بازنشستگان گفت: لایحه‌ای که اخیرا درباره افزایش حقوق‌ها در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید فقط مخصوص کارکنان و بازنشستگان لشکری و کشوری است بنابراین شامل بازنشستگان تامین اجتماعی نخواهد شد.

 

او با درخواست از مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: ما بازنشستگان تامین اجتماعی اولین حقوق خود با مبلغ جدید را شهریورماه دریافت کردیم لذا از مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درخواست داریم مابه التفاوت حقوق ما را از مهرماه شروع به پرداخت کنند. ما امسال شاهد افزایش دستمزد ۳۸ درصد به علاوه ۵۱۵ هزار و ۱۶۶ تومان براساس احکام جدید بودیم اما فروردین تا مرداد حقوق خود را طبق مصوبه پارسال دریافت کردیم بنابراین انتظار داریم مابتفاوت این چندماه هرچه زودتر به حساب بازنشستگان واریز شود.

دهقان‌کیا با اشاره به پرداخت وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: یکی از خدماتی که هم اکنون به بازنشستگان تامین اجتماعی ارائه می‌شود پرداخت وام 12 میلیون تومانی بدون ضامن با سود 4 درصد است. به طورکلی 400 هزار وام در سراسر کشور باید پرداخت شود از آنجایی که 20 درصد جمعیت کشور در تهران است امیدواریم بتوانیم 80 هزار وام در تهران پرداخت کنیم.

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی استان تهران گفت: از ابتدای سال تاکنون 22 هزار وام پرداخت کردیم و در همین ماه حدود 7 هزار وام پرداخت شده انشالله تا پایان سال هم ادامه خواهد داشت و بازنشستگان می‌توانند با مراجعه به سایت از این وام بهره مند شوند./منیبان

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار