فریب 40 فروشنده با رسیدهای جعلی

مردی که با استفاده از اپلیکیشن رسیدساز جعلی اقدام به کلاهبرداری از فروشندگان در نجف‌آباد اصفهان می‌کرد، دستگیر شد.

فریب 40 فروشنده با رسیدهای جعلی

به گزارش زنهار؛ درپی وقوع چندین فقره کلاهبرداری توسط فردی که با ارائه رسید جعلی بانک اقدام به کلاهبرداری از کسبه می‌کرد موضوع در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان نجف‌آباد قرار گرفت.

بررسی اظهارات شاکیان نشان می‌داد که مرد جوانی پس از مراجعه به فروشگاه‌های مواد غذایی، لوازم خانگی و فروشندگان پوشاک اقدام به خریدهای میلیونی می‌کرد و پس از آن نیز عنوان می‌کرد که قصد دارد هزینه‌ کالاهای خریداری شده را از طریق موبایل بانک پرداخت کند.

وی سپس شماره کارت فروشنده را می‌گرفت و پس از درج آن در اپلیکیشن رسیدساز جعلی، رسیدی به فروشنده نشان می‌داد که بیانگر آن بود که وجه مورد نظر به‌حساب فروشنده واریز شده است. وی سپس با همراه داشتن کالاهای خریداری شده از فروشگاه بیرون می‌رفت و این در حالی بود که هیچ پولی به‌حساب فروشنده واریز نشده بود.

سرهنگ میثم گوهری آرانی، فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد با بیان این خبر گفت: با شروع تحقیقات پلیسی، کارآگاهان پلیس آگاهی موفق شدند با بررسی سرنخ‌های به‌جامانده از این فرد او را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات ضربتی او را دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه متهم در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به 40فقره کلاهبرداری به ارزش 12میلیارد ریال اعتراف کرده گفت: متهم پس از تشکیل پرونده و انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

 

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار