تجاوز پزشک به جنازه زنان در سردخانه

پزشکی هوسران به اتهام تجاوز به جسد زنان و دختران جوان در سردخانه بیمارستان به 10 سال حبس محکوم شد.

تجاوز پزشک به جنازه زنان در سردخانه

به گزارش زنهار؛ این دکتر 42 ساله که اورتان ناندن نام دارد پس از افشای رازش ادعا کرد با طلاق همسرش دیگر نتوانسته با زنی ارتباط دوستی بگیرد و این نقشه تکاندهنده را طراحی کرده است.

 

چندی پیش مسئولان بیمارستانی در ایالت نیوجرسی با شکایاتی از سوی خانواده برخی بیماران مواجه شدند که ادعا های عجیبی داشتند.

خانواده ها اعلام کردند که روی اجساد مرده هایشان که دختران و زنان جوانی بودند علایمی از تجاوز دیده اند و خواستار پیگیری شدند.

وقتی با دستور قاضی پرونده اجساد این زنان و دختران تحت معاینه جنایی قرار گرفت مشخص شد که تجاوز زمانی رخ داده که قربانیان دیگر زنده نبودند.

بدین ترتیب ،روند بعد از مرگ بیماران به صورت محرمانه در بیمارستان تحت نظر گرفته شد و در حالیکه بیشتر ظن پلیس به سمت کارگران خدماتی بود ناگهان ردی از یک پزشک 42 ساله به دست آمد.

دکتر اورتان که همزمان با مرگ دختر 17 ساله ای بخاطر نارسایی قلبی و تنفسی داوطلبانه کشیک شب بیمارستان را به عهده گرفته بود با عدم آگاهی از اینکه سردخانه مجهز به دوربین مخفی شده است سراغ این جسد رفته و آنرا هدف تجاوز قرار داد و همزمان از سوی ماموران حراست و پلیس که شبانه روزی دوربین ها را تحت نظر داشتند بازداشت شد.

این پزشک که بسیار خجالتی نیز است در بازجویی ها اعتراف کرد بعد از خیانت همسرش و طلاق دادن وی از آنجاییکه به زنان بدبین شده بود نتوانسته با زنی آشنا شود و تصمیم گرفته با اجساد زنان و دختران مرده رابطه برقرار کند.

این دکتر امریکایی با حضور اعضای هیات منصفه محاکمه شد و قاضی وی را به 10 سال حبس و پرداخت غرامت به خانواده اجساد محکوم کرد.

دیدگاه شما
پربازدیدترین اخبار