دختر جوان در لایو اینستاگرامی خودش را کشت

دیوانه بازی ها و حرکات جنون آمیز دختر جوان برای جذب فالوور و هرچه بیشتر دیده شدنش در لایو اینستاگرام، همه را شوکه کرد.

دختر جوان در لایو اینستاگرامی خودش را کشت
به گزارش زنهار؛ این روزها اینستاگرام به یکی از اپلیکیشن های پرطرفدار و درآمدزا تبدیل شده است، به همین خاطر تعداد زیادی از افراد چندین ساعت از شبانه روز را در حال فعالیت در این شبکه اجتماعی بوده و به منظور کسب درآمد به دنبال افزایش فالوور هستند.

راه و روش های زیادی برای بالا بردن فالوور اینستاگرام وجود دارد اما برخی از افراد به دنبال جذب دنبال کننده ها به هر قیمتی هستند و در این راه از هیچ کاری صرف نظر نمی کنند.

اگر ویدیوهای وایرال شده در صفحات مجازی را دنبال کنید، حتما دیده اید که صاحبان پیج ها کارهایی چون استفاده ابزاری از کودک، نشان دادن وجه خوب زندگی، جشن طلاق، انجام کارهای خانه، اداهای عجیب و غریب، گرفتن جشن های لاکچری و پر هزینه، آموزش آرایش و گریم عجیب و حتی شلیک گلوله به خود و... را برای افزایش فالوور انجام می دهند. گول این پست ها و این صفحه های اینستاگرامی و آن ژست های مضحک و این بیوهای سراسر تظاهر را نخورید و زندگی واقعی خود را با زندگی مجازی آنها مقایسه نکنید.

موردی که در این بخش از نمناک مشاهده می کنید، تصاویری است که از ویدئوی وایرال شده شلیک احمقانه یک دختر جوان به سرش در لایو اینستاگرام که برای جذب فالوور انجام شده است، گرفته شده؛ دقیقا یکی دیگر از اقدامات جنون آمیز برخی کاربران اینستاگرام برای وایرال شدن پست هایشان انجام میدهند.

جلب توجه در اینستاگرام

شلیک با تفنگ

شلیک دختر به سرش

کار خطرناک در لایو اینستا

دیوانه بازی در اینستاگرام

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار