این مرد 53 زن دارد

مردی که این روزها داستانش وایرال شده، برای اولین بار درباره ازدواج های سریالی خود با تعدادی باورنکردنی گفت، ازدواجی که از قرار معلوم او را به خواسته اش نرساند.

این مرد 53 زن دارد

به گزارش زنهار؛ ماجرای وایرال شده مردی 65 ساله از کشور عربستان سعودی همه را متعجب کرد؛ او که داستانش را در این بخش از سرگرمی نمناک میخوانید، در مدت کمتر از 50 سال، 53 بار ازدواج کرده است.

عبدالله در 20 سالگی با اولین و با همسر اول خود ازدواج کرد. سه سال از زندگی مشترکشان میگذشت، آنها با هم بچه داشتند و همه چیز خوب پیش می رفت، اما بعد از مدت کوتاهی، مشکلاتی در زندگی او ظاهر شد و تصمیم گرفت دوباره ازدواج کند.

در 23 سالگی به همسرش اطلاع داد که قصد دارد همسر دوم بگیرد و به همین سادگی یک مرد چند زنه شد. مدتی بعد و پس از شروع مشکلات برای او از سوی دو همسرش، همسر سوم و سپس همسر چهارم را گرفت.

اوضاع بدتر شد، بنابراین تصمیم گرفت تا همسر اول و دوم خود را طلاق دهد و کمی بعد با همسر سوم و چهارم خود نیز همین کار را کرد، زیرا آنها نیز شروع به دعوا با یکدیگر و برهم زدن آرامش زندگی عبدالله کرده بودند. همین نا آرامی ها دلیلی شد تا او ازدواج و طلاق های سریالی خود را ادامه دهد تا اینکه در نهایت این روند در ازدواج پنجاه و سوم متوقف شد.

این مرد 65 ساله به روزنامه عربی سبق گفت که تاکنون در مجموع با 53 زن ازدواج کرده است که کوتاه ترین ازدواج او تنها یک شب بوده است. ظاهراً تمام تلاش او این بود که زنی را پیدا کند که او را در زندگی خوشحال کند، اما ازدواج او مدام با شکست مواجه شد. اکثر همسران او سعودی بوده اند و تنها یک مورد خارجی بوده است که با هم در یک سفر کاری چند ماهه آشنا شده و ازدواج کردند.

عجیب ترین بخش مصاحبه او این بود که پس از 53 بار ازدواج، همچنان معتقد است به خواسته خود یعنی آرامش حقیقی در زندگی اش نرسیده است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار