لزوم کاهش فاصله شمال و جنوب شهر تهران

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر لزوم کاهش فاصله شمال و جنوب شهر تهران،‌ گفت: امیدواریم در دوره ششم مدیریت شهری بتوانیم وعده کاهش فاصله شمال و جنوب شهر تهران را محقق کنیم.

لزوم کاهش فاصله شمال و جنوب شهر تهران

به گزارش زنهار پرویز سروری در مراسم آغاز ساخت ۱۴ میدان، بازارچه، بازار میوه و تره بار و افتتاح و توسعه پنج میدان و بازار، گفت: در شب شهادت رسول الله و امام حسن مجتبی (ع) قرار داریم که هر دو سمبل خدمت و کار برای مردم بودند. مناسب است که در همین ایام پروژه کلنگ زنی میادین میوه و تره بار را که بیشترین خدمت رسانی را در سبد خانوارها دارند در دستور کار قرار دهیم.

وی افزود: در مدیریت دوره ششم تلاش کرده‌ایم خدمت را به مردم نزدیک کنیم. بر همین اساس در سیاست گذاری‌های انجام شده مقرر شده تا ۱۰۰ بازارچه و میدان احداث شود که امروز شاهد کلنگ زنی ۱۴ میدان و بازارچه و افتتاح و توسعه پنج بازار و بازارچه هستیم.

سروری با تاکید بر لزوم کاهش فاصله شمال و جنوب شهر تهران گفت: وعده ما در مدیریت شهری دوره ششم کاهش فاصله شمال و جنوب شهر تهران بوده و امیدواریم در دوره نوکری مردم این فاصله را کاهش دهیم. در شنبه‌های امید و افتخار عمده پروژه‌هایی که به بهره برداری می‌رسد در مناطق جنوبی شهر بوده و در بودجه سال ۱۴۰۱ نیز این موضوع به صورت شفاف مطرح شده و محلات تهران دارای بودجه‌هایی برای ارائه خدمات روان به مردم شده‌اند.

نایب رئیس شورای شهر تهران تاکید کرد: با نگاه جهادی و انقلابی، هر در بسته‌ای باز می‌شود. ما در عرض یک سال ۱۰۰ بازارچه و میدان را با عزم شهرداری به بهره برداری خواهیم رساند. در حقیقت شنبه‌های امید و افتخار شنبه‌های نوکری مردم است که در آن اعلام می‌کنیم شورا و شهرداری تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان به کار می‌گیرد.


 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار