مردی که پس از تجاوز به دختر 5 ساله او را کشت

پلیس نوادای آمریکا خبر از دستگیری قاتل ۷۰ ساله ای داد که ۴۰ سال پیش پس ازتجاوز به دختری ۵ ساله او را به قتل رسانده و جسدش را رها کرده بود.

مردی که پس از تجاوز به دختر 5 ساله او را کشت

به گزارش زنهار؛ گزارش های پلیس نوادای آمریکا نشان میدهد که ۴۰ سال پیش دختر ۵ ساله ای به نام فام  هنگام رفتن به مهد کودک ربوده شده و چند روز بعد جسدش توسط تیم تجسس پلیس پیدا شد.

اطلاعات موجود نشان میدهد که با کشف جسد تحقیقات پلیس آغاز اما پس از گذشت سالها پلیس نتوانسته بود ردی از قاتل این دختر بچه بیابد.

قربانی ۵ ساله - فام - کوچکترین فرزند خانه از میان ده خواهر و برادرش بود که در صبح روز حادثه مادرش را متقاعد کرده بود که اجازه دهد او به تنهایی به مدرسه برود.

نیکلاس بورخس، رئیس پلیس نوادا در این ارتباط گفت: اطلاعات ما نشان می داد که قربانی به طور معمول با مادرش به مدرسه می رفت، اما در روز خاص حادثه که باران نیز می بارید،  او مادر و برادر بزرگترش را متقاعد کرد که خودش می خواهد به تنهایی به مدرسه برود که قاتل از فرصت استفاده کرده و او را دزدیده بود.

اکنون پس از سالها تلاش کارآگاهان جنایی ، پلیس یک کهنه سرباز ارتش به نام رابرت جان لانو را به جرم قتل دختر بچه بازداشت کرد.

بنا بر گزارش سی بی اس نیوز دو سال قبل در سال ۲۰۲۰ میلادی دفتر دادستان ناحیه مونتری،دستور بازگشایی مجدد پرونده قتل این دختر بچه را صادر کرده و تحقیقات جدیدی با استناد به شواهد دی ان ای آغاز شد و در نهایت قاتل فراری که توانسته بود ۴۰ سال در آرامش به زندگی خود ادامه دهد به عنون مظنون پرونده بازداشت و تحت بازجویی قرار گرفت.

جینین ام. پاشنی، دادستان ناحیه نیز در این ارتباط بیان کرد: « از اینکه مظنون را شناسایی کرده‌ایم هیجان زده‌ایم، او را به عنوان قاتل متهم کرده‌ و قصد داریم پرونده را به طور کامل تحت پیگرد قانونی قرار دهیم.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار