​قتل وحشتناک با تفنگ شکاری در اسلامشهر

یکی از اوباش محله اسلامشهر که متهم است با همدستی چهار نفر از دوستانش مرد جوانی را با تفنگ شکاری به قتل رسانده، به‌زودی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌‌شود.

​قتل وحشتناک با تفنگ شکاری در اسلامشهر

به گزارش زنهار؛ رسیدگی به این پرونده از  مرداد سال ۹۷ با گزارش درگیری اراذل منطقه چهاردانگه اسلامشهر آغاز شد و در پی آن پسر ۳۲ ساله‌ای به نام اصغر که هدف گلوله‌های ساچمه قرار گرفته بود به بیمارستان انتقال پیدا کرد.​

پس از آن مأموران با حضور در محل نزاع و بیمارستان تحقیقات‌شان را آغاز کردند. دوستان اصغر در توضیح ماجرا به مأموران درباره درگیری اراذل منطقه چهاردانگه اسلامشهر گفتند: تیمور که از اراذل شناخته شده منطقه است اصغر را با چند گلوله مجروح کرد و ما هم به سرعت او را به بیمارستان منتقل کردیم.

ساعتی بعد کادر درمان بیمارستان خبر دادند که اصغر به خاطر شدت جراحات وارده و خونریزی جان باخته است.

پس از آن مأموران 5 نفر از جمله تیمور را که در درگیری دسته جمعی حضور داشتند بازداشت کردند.

بعد از بازداشت متهمان در درگیری اراذل منطقه چهاردانگه اسلامشهر یکی از دوستان مقتول  با شرح روز حادثه به مأموران گفت: اصغر از دوستان قدیمی من بود. ما از چند ماه قبل با دو برادر ملقب به یاکوزا اختلاف پیدا کردیم. روز حادثه من و اصغر در یکی از شبکه‌های اجتماعی استوری گذاشتیم و از آنها خواستیم تا در یکی از میدان‌های نزدیک محله همدیگر را ببینیم و مشکل‌مان را حل کنیم. ما سر قرار حاضر شدیم اما هرچقدر انتظار کشیدیم آنها نیامدند.

پس از آن برای خوردن شام به رستورانی در نزدیکی محل قرار رفتیم. در حال خوردن غذا بودیم که تیمور وارد رستوران شد و به بهانه آشتی با برادران یاکوزا از ما خواست تا به جنگل‌های جعفرآباد برویم. ما قبول نکردیم اما آنقدر سماجت کرد که راضی شدیم. پس از آنکه سوار خودرو شدیم تیمور و دوستانش به یکباره با فریاد از ما خواستند تا از برادران یاکوزا عذرخواهی کنیم و وقتی مقاومت ما را دیدند با اسلحه ساچمه‌ای چند گلوله به سر و شکم و پا و دست‌های اصغر شلیک کردند و بعد هم سوار بر خودروی دیگری از آنجا متواری شدند.

در ادامه خانواده اصغر با ثبت شکایتی خواستار قصاص برای متهم به قتل فرزندشان شدند.پس از بازداشت  تیمور، وی در همان بازجویی‌های اولیه اتهام شلیک به اصغر را پذیرفت. چهار متهم دیگر نیز به شرکت در نزاع دسته‌جمعی اعتراف کردند.

به این ترتیب پرونده درگیری اراذل منطقه چهاردانگه اسلامشهر با صدور کیفرخواست به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و این 5 متهم به‌زودی محاکمه می‌‌شوند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار