خدمات‌رسانی به زائران اربعین تا پایان بازگشت همه زوار ادامه پیدا می‌کند

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به آغاز موج بازگشت زائران اربعین، گفت: خدمات رسانی به این عزیزان تا پایان زمان بازگشت آنها با قوت و جدیت از سوی پلیس و دستگاه های اجرایی ادامه خواهد داشت.

خدمات‌رسانی به زائران اربعین تا پایان بازگشت همه زوار ادامه پیدا می‌کند

به گزارش زنهار؛ سردار حسین اشتری، امروز(۲۰ شهریور) در قرارگاه اربعین مرزبانی استان کرمانشاه، اظهار کرد: خدمتگذاری به زائران امام حسین(ع) توفیق و افتخاری بزرگ است که بخش اعظمی از آن نصیب پلیس شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر مقداری ازدحام جمعیت وجود دارد، چرا که هنوز زائرانی هستند که در حال عزیمت به کربلای معلی بوده و از سویی موج بازگشت زائران مشرف شده به عتبات عالیات آغاز شده است.

اشتری با تاکید بر مهم بودن بحث سلامت زائران، اظهار کرد: طی دو سه روز آینده موج بازگشت زائران به اوج خود خواهد رسید که لازم است در این خصوص تمهیدات لازم اندیشیده و شرایطی فراهم شود تا زوار به سلامت بتوانند بازگردند.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: مدیریت بازگشت زائران از کربلای معلی موضوع بسیار مهمی است که حتما باید به آن توجه کنیم تا با مشکل مواجه نشویم.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تلاش های شبانه روزی ماموران انتظامی و امنیتی مشکلی از نظر تامین امنیت زائران نداشتیم و تلاش می کنیم همین امنیت مطلوب و پایدار را تا پایان ماموریت اربعین تداوم ببخشیم.

اشتری در پایان با تقدیر از تلاش های مجموعه انتظامی و مرزبانی استان و حضور میدانی سردار جاویدان و سردار سپهری، گفت: پایانه خسروی از امکانات و زیرساخت های بسیار خوبی برخوردار بوده و در صورت تقویت می تواند پذیرای زائران بیشتری در سال های آتی باشد.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار