تعیین تکلیف مرزهای عراق تا ۴۸ ساعت آینده

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌جنوبی با بیان اینکه وضعیت مرزها تا ۴۸ ساعت آینده روشن می‌شود، گفت: به جهت اینکه پایانه های مرزی عراق خلوت و کار تردد تسهیل شود، لذا از همه زائران می‌خواهیم تا اطلاع بعدی از حرکت به سمت مرزها خودداری کنند.

تعیین تکلیف مرزهای عراق تا ۴۸ ساعت آینده

به گزارش زنهار؛ سید محمدرضا طالبی، جمعه شب ۱۸ شهریورماه در بخش خبری شبکه خاوران گفت: تصمیم گیری در خصوص ادامه ترددها و حضور زائران در پیاده روی اربعین حسینی منوط به وضعیت مرزهای عراق است. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌جنوبی با بیان اینکه وضعیت مرزها تا ۴۸ ساعت آینده روشن می‌شود، تصریح کرد: به دلیل ازدحام بیش از حد جمعیتی که در پایانه‌های مرزی ایران با عراق صورت گرفته و امکان پذیرش زائران توسط طرف عراقی مقدور نیست لذا انتقال زوار عزیز به داخل کشور عراق با مشکل مواجه شده است. 

وی با اشاره به امکانات محدود عراق در بحث پذیرش زائران و گرمای بیش از حد هوا در مناطق مرزی کشور، اظهار کرد: این مسایل، زائران را با مشکلات عدیده‌ای مواجه ساخته است. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌‍جنوبی بیان کرد: به جهت این که پایانه‌های مرزی عراق خلوت شود و کار تردد تسهیل شود، لذا از همه زائران می‌خواهیم تا اطلاع بعدی از حرکت به سمت مرزها خودداری کنند. 

طالبی با اشاره به تأکید ستاد اربعین کشور در این زمینه، یادآور شد: مردم برای این که با مشکل مواجه نشوند، لازم است که قدری تحمل کنند تا مرزها خلوت‌تر شود؛ به محض این که پایانه‌های مرزی عراق خلوت و مرزها بازگشایی شود، زائران می‌توانند مشرف شوند.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار