قتل دردناک زن باردار به دست خواستگار سابقش

یعقوب از اقوام ما بود و با هم رفت‌وآمد داشتیم. یعقوب قبل از اینکه زینت ازدواج کند خواستگار او بود، اما زینت تصمیم گرفت با فرد دیگری ازدواج کند. ما فکر نمی‌کردیم که یعقوب با این ازدواج مخالف باشد یا بخواهد به کسی آسیبی وارد کند، چون پیش از این هم به خانه ما رفت‌وآمد کرده بود و با شوهر زینت هم رابطه خیلی خوبی داشت.

قتل دردناک زن باردار به دست خواستگار سابقش

به گزارش زنهار؛ اولیای‌دم زن باردار که مورد حمله یکی از آشنایان خود قرار گرفته و کشته شده است، به دلیل مرگ متهم به قتل درخواست دریافت دیه از بیت‌المال کردند.

به گزارش خبرنگار ما، این زن جوان وقتی کشته شد که مردی از آشنایانش برای تجاوز به او وارد خانه‌اش شد و با واردکردن ضربات چاقو او را به قتل رساند و متواری شد.

براساس مستندات پرونده، چهار سال قبل خانواده زن جوانی به نام زینت که ۲۱ سال داشت به پلیس گزارش دادند این دختر و جنینی که در شکم داشت جان‌شان را از دست داده‌اند.

بلافاصله مأموران پلیس در محل حاضر شدند و تحقیقات خود را آغاز کردند. آن‌ها متوجه شدند زینت با واردآمدن ضربات متعدد بر بدنش جان خود را از دست داده است. آثار برجای‌مانده در خانه نشان می‌داد درگیری شدیدی بین این زن و فرد مهاجم اتفاق افتاده است چراکه وسایل خانه شکسته و هرکدام به طرفی پرت شده بود.

وقتی جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت و تحقیقات آغاز شد، افرادی که در همسایگی زینت زندگی می‌کردند مدعی شدند مردی را دیده‌اند که باعجله و وحشت از خانه زینت خارج شد. آن‌ها گفتند فرد فراری را نمی‌شناختند، اما او را چندباری اطراف خانه زینت دیده بودند.

با توجه به مشخصاتی که شاهدان دادند، خانواده زینت بیان کردند احتمالا فردی که در خانه زینت بوده، یعقوب یکی از اقوام آنهاست که پیش از این هم چندین بار به خانه زینت رفته بود.

خانواده زینت گفتند: یعقوب از اقوام ما بود و با هم رفت‌وآمد داشتیم. یعقوب قبل از اینکه زینت ازدواج کند خواستگار او بود، اما زینت تصمیم گرفت با فرد دیگری ازدواج کند. ما فکر نمی‌کردیم که یعقوب با این ازدواج مخالف باشد یا بخواهد به کسی آسیبی وارد کند، چون پیش از این هم به خانه ما رفت‌وآمد کرده بود و با شوهر زینت هم رابطه خیلی خوبی داشت.

از آنجایی که قفل در شکسته نشده و آثاری برجای نمانده بود، مأموران متوجه شدند قطعا فردی که وارد خانه شده آشنا بوده و زینت از ورود او به خانه ترسی نداشته است. به همین دلیل ظن آن‌ها نسبت به یعقوب که پیش از این هم به خانه زینت رفت‌وآمد کرده بود، بیشتر شد.

تحقیقات برای دستگیری یعقوب آغاز شد و هرجایی که گفته می‌شد احتمالا این مرد رفته باشد، تحت نظر مأموران قرار گرفت، اما یعقوب متواری شده بود. اعضای خانواده این مرد گفتند یعقوب چند روز قبل (روز مرگ زینت) با عجله به خانه آمد، وسایلش را جمع کرد و بدون اینکه به کسی چیزی بگوید خانه را ترک کرد.

به‌این‌ترتیب تلاش برای بازداشت یعقوب راه به جایی نبرد تا اینکه یک سال بعد به پلیس گزارش دادند جسد یک شهروند در پارکی رها شده است. زمانی که مأموران برای بردن جسد در محل حاضر شدند، با توجه به سرنگ و وسایلی که در محل بود حدس زدند که مرد جوان بر اثر تزریق مواد مخدر مرده باشد.

آن‌ها جسد را به پزشکی قانونی منتقل کردند و وسایل مقتول را برای مشخص‌شدن هویتش مورد تجسس قرار دادند و متوجه شدند جسد متعلق به یعقوب است که از یک سال پیش تحت تعقیب مأموران قرار داشت.

بعد از اینکه هویت جسد از سوی نزدیکان یعقوب تأیید شد، پلیس درباره زندگی متوفی بررسی‌هایی انجام داد و مشخص شد یعقوب قبل از اینکه به خانه زینت برود مواد مصرف کرده است و سپس به خانه او رفته و این زن را مورد آزارواذیت قرار داده است و با توجه به اینکه زینت مقاومت می‌کرده و سعی داشته کمک خبر کند، او را به قتل رسانده است.

یعقوب بعد از قتل زینت از خانه متواری شده و به‌جز یکی، دو نفر از دوستانش با فرد دیگری از اعضای خانواده‌اش در تماس نبوده است و درباره اینکه زینت را کشته با دوستانش صحبت کرده است.

با توجه به مشخص‌شدن موضوع و مرگ متهم به قتل، پرونده جست‌وجو برای قاتل از سوی پلیس بسته شد، اما چندی پیش اولیای‌دم زینت و جنینی که در شکم داشت با ارائه دادخواستی درخواست کردند تا دیه مقتولان از بیت‌المال پرداخت شود.

روز گذشته پدرومادر و شوهر مقتول در جایگاه حاضر شدند و ضمن بیان درخواست خود گفتند: ما نمی‌دانیم یعقوب به چه دلیلی دست به این قتل زده است.

مادر زینت گفت: دختر من خواستگار‌های زیادی داشت، اما در بین آن‌ها یک نفر را انتخاب کرد، دامادم جوان خوب و ساده‌ای بود. او دخترم را اذیت نمی‌کرد و ما منتظر نوه بودیم که این اتفاق افتاد.

یعقوب از دخترم خواستگاری کرد با توجه به اینکه همه می‌دانستیم او معتاد است، قبول نکردیم و زینت هم گفت: تمایلی به یعقوب ندارد. بعد از پاسخ منفی‌ای که به یعقوب دادیم، او خیلی منطقی برخورد کرد و ما فکر نمی‌کردیم این اتفاق بیفتد، چون او اصلا عصبانیتی از خودش نشان نداد و کار اشتباهی نکرد.

او نزد چند نفر به قتل دخترم و نوه‌ام اعتراف کرده بود و در نهایت هم به دلیل تزریق زیاد مواد مخدر جانش را از دست داد. با پایان گفته‌های اولیای‌دم و دلایلی که آن‌ها مطرح کردند، قضات برای صدور رأی دادگاه در شعبه ۱۰ دادگاه کیفری استان تهران وارد شور شدند.

منبع: روزنامه شرق

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار