حریق در icu یک مرکز درمانی در محدوده خیابان کریمخان

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع حریق در بخش icu یک مرکز درمانی در مرکز تهران خبر داد.

حریق در icu یک مرکز درمانی در محدوده خیابان کریمخان

به گزارش زنهار؛ سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت ٩:۴٢ روز جاری یک مورد حادثه آتش سوزی در یک مرکز درمانی در خیابان عضدی به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن چهار ایستگاه آتش نشانی به همراه خودرو های حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه واقع در خیابان کریمخان، خیابان عضدی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه اولین ایستگاه به دلیل نزدیک بودن به محل درعرض یک دقیقه در موضعیت حاضر شد، گفت: در ادامه ایستگاه های دیگر نیز به محل رسیدند. پس از حضور عوامل آتش‌نشانی در محل مشاهده شد که حریق در طبقه سوم یک ساختمان پنج طبقه درمانی رخ داده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه حریق در بخش icu این بیمارستان اتفاق افتاده بود، گفت:‌ برابر شواهد موجود اتصالی برق  سبب وقوع این حریق شده بود. آتش‌سوزی در این بخش از یک میز چوبی که پرستاران در آن حضور داشتند آغاز شده و به یک یا دو تخت نیز سرایت کرده بود که خوشبختانه با اقدام به موقع عوامل آتش‌نشانی، حریق اطفا و از گسترش آن جلوگیری شد.

ملکی گفت: آتش نشانان با حضور در محل نسبت به اطفا حریق اقدام کردند که خوشبختانه از گسترش آن به اطراف جلوگیری شد. حدود ۴٠ یا ۵٠ نفر از بیماران نیز توسط آتش نشانان به محل امن انتقال داده شدند.

وی با بیان اینکه آتش به سرعت خاموش شد گفت: تخلیه دود و ایمن سازی نیز انجام شد و آتش نشانان در حال بازگشت به ایستگاه‌های خود هستند.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار