فروش گوشی سرقتی خارج از مرز ایران/ دستگیری باند سارقان

یک محموله گوشی در مرز تایباد کشف شد.

فروش گوشی سرقتی خارج از مرز ایران/ دستگیری باند سارقان

به گزارش زنهار؛  فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از کشف یک محموله گوشی تلفن همراه قاچاق در منطقه مرزی شهرستان تایباد خبر داد.

سردار مجید شجاع در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: مرزبانان هنگ مرزی تایباد مستقر در پست کنترل و مراقبت مرزی 17‌شهریور در راستای مقابله با تحرکات مجرمانه قاچاقچیان و نیز شناسایی محموله‌های قاچاق، در پی کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری که قصد خروج از کشور را داشت مشکوک شدند و این خودرو را متوقف کردند.

به گفته این مقام ارشد مرزبانی استان مأموران پس از متوقف ساختن خودرو‌ مشکوک به بازرسی آن پرداختند و در ادامه صدها دستگاه گوشی تلفن همراه که در صندوق به طرز ماهرانه جاسازی شده بود را کشف کردند.

سردار شجاع افزود: گوشی‌های تلفن همراه مکشوفه بدون بارنامه گمرک و مجوزهای لازم بود که به عنوان محموله قاچاق با دستور قضایی از سوی مرزبانان هنگ تایباد توقیف شد. در ادامه این عملیات مرزی نیز اطلاعات جدیدی از این محموله به دست مجریان قانون افتاد و مشخص شد که گوشی‌های کشف شده علاوه بر قاچاق بودن، همگی سرقت ی هستند و قرار است در آن‌سوی مرز به فردی تحویل داده شوند.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی ادامه داد: مرزبانان هنگ تایباد در این مأموریت ضربتی ضمن توقیف خودرو‌ حامل بار قاچاق، 245 دستگاه گوشی هوشمند سرقتی را نیز صورتجلسه کرده و در اختیار مقام قضایی قرار دادند. در این عملیات نیز راننده خودرو‌ سواری که تبعه خارجی است دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.


 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار