وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور در صبح شنبه

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی کشور گفت: ترافیک نیمه‌سنگین در محور هراز مسیر جنوب به شمال در محدوده سه راهی چلاو و مسیر شمال به جنوب در محدوده تونل شماره یک گزارش شده است. حجم ترافیک در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل محمدشهر تا پل فردیس نیز نیمه‌سنگین است‌.

وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور در صبح شنبه

به گزارش زنهار سرهنگ احمد شیرانی، با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی کشور گفت: ترافیک نیمه‌سنگین در محور هراز مسیر جنوب به شمال در محدوده سه راهی چلاو و مسیر شمال به جنوب در محدوده تونل شماره یک گزارش شده است. حجم ترافیک در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل محمدشهر تا پل فردیس نیز نیمه‌سنگین است‌.


شیرانی درباره محورهای مواصلاتی مسدود در کشور نیز اظهار کرد: تنها محور شریانی مسدود جاده ریگان - ایرانشهر و تنها محور دارای انسداد فصلی جاده لاسم - ارجمند است. تردد همچنان در محور تهران - امامزاده داود ممکن نیست و این محور مسدود است.

به گفته وی هیچ مشکل و پدیده جوی خاصی نیز در جاده‌های کشور گزارش نشده و جو آرام بر جاده‌ها و محورهای مواصلاتی کشور حاکم است.


رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا همچنین با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع حرکت حتما با این شماره تماس گرفته و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، مناسب‌ترین زمان و بهترین مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.

 

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار