توضیحات چمران درباره حضور دختر سردار سلیمانی در لیست انتخاباتی شورا

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که شما از ایشان درخواست نکردید که در انتخابات حضور داشته باشند گفت: نه اصلا در لیست ما هم نبودند. یک باره متوجه شدیم. اینگونه هم متوجه شدیم که گروه یا گروه‌هایی می‌خواستند از نام ایشان استفاده کنند.

توضیحات چمران درباره حضور دختر سردار سلیمانی در لیست انتخاباتی شورا

به گزارش زنهار؛ مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران با حضور در یک برنامه تلویزیونی، توضیحاتی درباره حضور دختر سردار سلیمانی در لیست انتخاباتی شورای شهر ارائه کرد. 

او گفت: نه فقط فرزند ایشان بلکه برای سایر فرزندان شهدا هم همینطور است، بالاخره آن‌ها می‌خواهند زندگی کنند. حالا اگر یکی از این فرزندان تصمیم گرفت بیاید در شورای شهر یا در جای دیگری کارمند شود، این مشکل پیش می‌آید که پسر فلانی، دختر فلانی است و همه حساس می‌شوند. 

رئیس شورای شهر گفت: در اوایل انقلاب این یک حساسیت مثبت بود و ما می‌دیدیم که برای مثال همسر و یا فرزند یک شهید فورا نماینده مجلس می‌شد و مردم استقبال می‌کردند. زمانی با روش دیگری با این مساله برخورد شد. او هم باید زندگی کند، رشد کند و کار خود را انجام دهد و حق خود را بگیرد. نه بیشتر از حق خود، حتی کمتر از حق خود می‌گیرد. اما باید زندگی خود را اداره کند. ممکن است زندگی خیلی از اینها فلج شود. 

او ادامه داد: از طرفی ایشان وقتی نام‌نویسی کرد، ما اصلا نمی‌دانستیم و خبر نداشتیم. 

چمران در پاسخ به این سوال که شما از ایشان درخواست نکردید که در انتخابات حضور داشته باشند، گفت: نه اصلا در لیست ما هم نبودند. یکباره متوجه شدیم. اینگونه هم متوجه شدیم که گروه یا گروه‌هایی می‌خواستند از نام ایشان استفاده کنند. 

رئیس شورای شهر در واکنش به سوال مجری مبنی بر اینکه خودتان خواستید از نام ایشان استفاده کنید، گفت: نه ما چنین چیزی نمی‌خواستیم. نگران این بودیم. همینکه مردم مخالف بودند برای لیست ما از یک جهت خطرآفرین بود چرا که خیلی از بچه‌های حزب اللهی مخالف بودند و مخالفت آن‌ها هم دلیل خود را داشت.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار