قتل مرد جوان به خاطر یک میلیون تومان ناقابل

با این حال او را به بیابان‌های کمالشهر بردیم، دست وپای او را با بند کتانی‌های خودش بستیم و دهانش را هم چسب زدیم بعد از کتک زدنش گوشی اش را ربودیم و کارت بانکی‌اش را که فقط ۴۵۰ هزار تومان داخلش بود برداشتیم و رفتیم.

قتل مرد جوان به خاطر یک میلیون تومان ناقابل

به گزارش زنهار؛ سه مرد جنایتکار که به قصد سرقت تلفن همراه و پول‌های پسری جوان، مرگ وی را رقم زده بودند در نخستین جلسه بازجویی در دادسرای جنایی کرج جزئیات این جنایت را افشا کردند.

رسیدگی به این پرونده از ۱۸ آبان امسال به‌دنبال کشف پیکر نیمه جان پسر ۲۱ ساله‌ای در کمالشهر کرج آغاز شد. پس از انتقال وی به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان تلاش برای درمان او آغاز شد، اما به‌دلیل جراحت‌های زیاد وی به کما رفته و یک هفته بعد جان باخت.

با اعلام موضوع به محمد عنبری بازپرس، کشیک قتل جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و کارشناسان علت مرگ را خفگی به علت نرسیدن اکسیژن بر اثر چسب زدن به دهان اعلام کردند.

از آنجا که هنگام پیدا کردن این پسر جوان دست و پا و دهانش بسته بود و داخل یک چاردیواری مخروبه رهایش کرده بودند فرضیه جنایت قوت گرفت بنابراین ردیابی‌های تخصصی برای شناسایی عاملان این جنایت آغاز شد تا اینکه چند هفته بعد با دستگیری ۵ شرور که در پوشش مسافربری از پسران جوان زورگیری می‌کردند در بازجویی‌ها سه نفر از آن‌ها به قتل این پسر جوان اعتراف کردند.

بدین ترتیب با حل معمای این جنایت سه متهم به قتل در شعبه یکم دادسرای جنایی کرج به ریاست بازپرس محمد عنبری تحت بازجویی ویژه قرار گرفتند. پسر ۳۰ ساله‌ای که سرکرده این باند است در بازجویی‌ها گفت: من یک قمه بزرگ پشت صندلی جاسازی کرده بودم و با شناسایی سوژه‌ها آن‌ها را به بهانه مسافربری سوار خودرویمان می‌کردیم البته قبل از اینکه به شکار سوژه‌ها که اغلب پسران جوان و نوجوان بودند برویم مواد مخدر از نوع شیشه مصرف می‌کردیم.

یکی از اعضای باند نقش راننده را ایفا می‌کرد و همدست دیگرمان کنار راننده می‌نشست و من هم سوژه‌ها را انتخاب می‌کردم. وقتی مسافر را سوار می‌کردیم با تهدید قمه او را به بیابان‌ها کشانده و پس از ضرب و جرح و آزار و اذیت، اموالشان را سرقت و آن‌ها را رها می‌کردیم.

مقتول هم یکی از طعمه هایمان بود او را حدود ساعت ۷ صبح در محدوده حصارک کرج سوار کردیم. بین راه قمه‌ام را بیرون کشیدم، پسر جوان خیلی تلاش کرد در خودرو را باز کند، اما نتوانست، چون دستگیره را از قبل خراب کرده بودیم. بعد همدستم از صندلی جلو به عقب آمد و به‌زور گوشی تلفن او را گرفت.

با بررسی پیامک‌های بانکی اش متوجه شدیم در کارتش پول زیادی است، اما وی مدعی شد کارگر است و این پول‌ها متعلق به صاحب کارش بوده است با این حال او را به بیابان‌های کمالشهر بردیم، دست وپای او را با بند کتانی‌های خودش بستیم و دهانش را هم چسب زدیم بعد از کتک زدنش گوشی اش را ربودیم و کارت بانکی‌اش را که فقط ۴۵۰ هزار تومان داخلش بود برداشتیم و رفتیم.

گوشی‌اش را هم حدوداً ۶۰۰ هزار تومان فروختیم و بین خودمان تقسیم کردیم. البته فکر نمی‌کردیم او بمیرد. هرسه متهم پس از اعتراف به اتهام سرقت مسلحانه ومشارکت در قتل عمد بازداشت شدند. بازپرس عنبری گفت: در حال حاضر اولیای دم مقتول شناسایی شدند و قرار است بزودی با مراجعه به دادسرا شکایت خود را مطرح کنند.

همچنین رسیدگی به سایر اتهامات اعضای این باند ۵ نفره در شعبه دوم دادسرا به ریاست بازپرس آبیار برگزار می‌شود و از آنجا که این افراد به بیش از چهل فقره سرقت و زورگیری اعتراف کرده‌اند با افزایش شاکی‌ها روند رسیدگی به پرونده در دادسرا ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

دیدگاه شما
پربازدیدترین اخبار