کتک کاری چند زن در قطار تهران - یزد بر سر حجاب!

در حالی طی روزهای اخیر ماجرای درگیری در اتوبوس بی.آر.تی تهران با حواشی فراوانی همراه شده که انتشار خبری مبنی بر درگیری چند خانم در قطار تهران - یزد بر سر حجاب خبرساز شده است.

کتک کاری چند زن در قطار تهران - یزد بر سر حجاب!

 به گزارش زنهار، در توضیح این خبر آمده:

* در پی گزارش‌ها درباره درگیری یک زن تذکر‌دهنده حجاب با زنان بدون حجاب در قطار تهران-‌یزد، خبرگزاری حوزه از تعلیق رییس قطار خبر داد.

* این خانم گفته گزارش بی‌حجابی را به رئیس قطار داده و او در این مورد بی‌اعتنا بوده و گفته: «شما چه کاره‌اید؟ تفکر شما مشکل دارد»! که در حال حاضر رئیس قطار توسط راه آهن از خدمت تعلیق شد و پرونده در حال رسیدگی است.

او گفته است: با توجه به افزایش پوشش‌های بی حجاب بانوان به بیرون از سالن قطار رفتم و از مأمور قطار به عنوان متولی قانون خواستم که به آنان تذکر دهد تا حجاب خود را رعایت کنند که توجهی نشد.

تصویری که خبرگزاری صداوسیما از خانم آمربه معروف در ماجرای قطار تهران ـ یزد منتشر کرده است.

* سرمهماندار و رئیس قطار نیز پس از این درگیری، خانم محجبه را به ایجاد اختلال در نظم عمومی متهم کرده و درصدد پیاده کردن وی در ایستگاه کاشان بودند که با مقاومت این خانم مواجه شدند.

* این خانم به نام زینب جعفری گفته است که در ایستگاه قطار کاشان بعد از گرفتن عکس سلفی از خود در راهرو قطار، یکی از زنان مسافر به او معترض شده و چادر از سرش کشیده و قصد داشته روسری‌اش را هم درآورد.

* او تصریح کرد: متأسفانه هیچ یک از مسافران مرد و زن که شاهد این ماجرا بودند به کمک من نیامدند.

* امروز خبرگزاری صداوسیما به نقل از دادسرای یزد از اعلام دستور برای شناسایی متهمان توهین و درگیری در قطار تهران- یزد نسبت به یکی از بانوان محجبه خبر داد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار