مادر سنگدلی که برای تهیه پول جراحی بینی‌، نوزادش را فروخت

بازداشت مادر جوان همه چیز را فاش کرد؛ نیت شوم و بی شرمانه زن جوان برای رسیدن به بینی عمل شده و عروسکی خبرساز شد.

مادر سنگدلی که برای تهیه پول جراحی بینی‌، نوزادش را فروخت

به گزارش زنهار؛ خبر جنجالی و ناراحت‌کننده منتشر شده در خبرگزاری های خارجی، توجهات را بخود جلب کرد؛ خبری که جزئیاتش را در این بخش از نمناک میخوانید حاکی از قاچاق انسان آن هم بخاطر عمل زیبایی دماغ است.

به گزاری میرر، زن 33 ساله روسی نوزاد 5 روزه خود را برای تامین هزینه عمل بینی اش به زوجی که بچه دار نمیشدند، فروخت. مادر بی شرم به این زوج گفته بود که هیچ شغل و جایی برای زندگی ندارد و مجبور است فرزندش را بفروشد تا بتواند جایی برای زندگی خود فراهم کند در صورتی که چنین نبوده و او پس از طلاق از همسرش قصد ازدواج مجدد داشت ولی تصور میکرد که تا عمل زیبایی بینی انجام ندهد نمیتواند همسر مناسبی داشته باشد برای همین چنین تصمیم تلخی گرفت.

مبلغ درخواست شده توسط مادر اصلی نوزاد، مبلغ بسیار کمی بود برای همین این زوج با عجله آن را فراهم کردند تا مبادا معامله انجام نشود. همه چیز تا حدودی خوب پیش رفته بود و نوزاد 5 روز پس از تولد آماده تحویل به والدین جدیدش بود که پلیس آنها را بازداشت و نوزاد را نجات داد.

بازجویی از افراد بازداشت شده همه چیز را روشن کرد و متأسفانه ثابت شد که مادر نوزاد، به دلیل اینکه تصمیم به جراحی زیبایی بینی اش گرفته بود، پسر 5 روزه خود را با زوج دیگری معامله کرد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار