این مرد به خاطر چهره‌اش بیچاره شد +عکس

مرد جوانی که ویدئوی ضبط شده اش با سرعت باورنکردنی در فضای مجازی وایرال شد، از مشکلی گفت که بخاطر جوان بودن بیش از حد صورتش برایش بوجود آمده است.

این مرد به خاطر چهره‌اش بیچاره شد +عکس
به گزارش زنهار؛ همه ما دوست داریم جوان تر از سنمان بنظر برسیم و چهره جوان تری داشته باشیم چرا که این حس خوشایند ما را در حال و هوای جوانی حفظ میکند، ولی این خواسته خوشایند، همیشه هم مطلوب نخواهد بود به‌خصوص اگر تفاوت سن واقعی و سنی که چهره نشان میدهد، بیش از حد با هم متفاوت باشد؛ درست مثل مرد جوانی که ماجرایش را میخوانید.

یک مرد 27 ساله اهل دونگوان چین برای یافتن شغل با مشکل مواجه شده است زیرا بیشتر شبیه یک کودک است تا یک مرد و همین چهره کودکانه اش مانع از پذیرفته شدنش در هر شغلی می شود.

او ادعا می کند 27 ساله است، اما هیچ کس این مسئله را قبول ندارد چراکه او بیش از 10 سال به نظر نمی رسد. اکثر کارفرمایان باور ندارند که او به اندازه ای که ادعا می کند سن داشته باشد، و آنهایی که صحبت های او را باور میکنند، نمی خواهند به دلیل ظاهر جوان او و به جرم استفاده از کودکان در کار، متهم شوند.

مائو شنگ

"مائو شنگ" هفته گذشته پس از انتشار ویدئویی که در خیابان‌های دونگوان از خود ضبط کرده بود، یک شبه تبدیل به چهره پرطرفدار چین شد. در ویدئوی منتشر شده، مرد جوان سن خود را فاش کرد و از اینکه نمی تواند کاری برای حمایت از پدرش که در حال بهبودی پس از سکته مغزی است، پیدا کند گله مند است.

داستان "شنگ" قلب میلیون‌ها نفر را در سراسر چین تحت تأثیر قرار داد، بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی کارفرمایان را متهم کردند که به دلیل ظاهر غیرمعمول این مرد، به او فرصت نداده‌اند. خوشبختانه، پس از اینکه او در فضای مجازی مشهور شد، کارآفرینان زیادی به او مراجعه کردند و به او پیشنهاد کار دادند.

ویدیوی دیگری که چند روز پیش از این مرد جوان بی بی فیس منتشر شد نشان داد که مائو یکی از پیشنهادهای شغلی را که دریافت کرده بود پذیرفته است و امیدوار است به اندازه کافی درآمد داشته باشد تا به بهبودی پدرش کمک کند.

اگرچه داستان مائو شنگ توسط چندین رسانه خبری در چین مورد توجه قرار گرفت، اما هیچ یک از آنها هیچ دلیل پزشکی برای ظاهر جوان این جوان 27 ساله ذکر نکردند. تصورات بر این است که مشکل نادر این مرد باید با غده هیپوفیز او که رشد فیزیکی را کنترل می کند، ارتباط داشته باشد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار