تجاوز برادر خواننده مشهور به دختر 11 ساله همسرش

برادر " نیکی میناژ" رپر مشهور آمریکایی، به اتهام تجاوز به دختر 11 ساله همسرش در حالی به 25 سال زندان محکوم شد که وکیل وی این مجازات را غیرعادلانه خواند.

تجاوز برادر خواننده مشهور به دختر 11 ساله همسرش

به گزارش زنهار؛ "جلانی ماراج" برادر 41 ساله " نیکی میناژ" سال 2015 به اتهام آزار و اذیت دختر همسرش، توسط پلیس نیویورک دستگیر شد.

همسر "جلانی" که شاکی این پرونده بود درباره تجاوز برادر نیکی میناژ به دختر 11 ساله به پلیس گفت: من از ازدواج قبلیم یک دختر 11 ساله دارم که پس از ازدواجم، با من و "جلانی" زندگی می کند. مدتی بود که متوجه تغییر رفتار او شده بودم و فکر می کردم شاید در مدرسه با دوستانش مشکل دارد تا اینکه پسر کوچکم به صورت دست و پا شکسته حرفهای نامفهومی در مورد خواهرش گفت. وقتی ماجرا را از دخترم جویا شدم از حقیقت ماجرا پرده برداشت. دخترم در حالی که از شدت گریه و اضطراب می لرزید گفت که همسرم به او دست درازی می کند.

پس از اظهارات این زن، "جلانی" تحت بازجویی قرار گرفت اما تمامی اتهامات را تکذیب کرد و مدعی شد همه اینها ساخته و پرداخته ذهن همسرش است تا بتوانند 25 میلیون دلار از او جریمه بگیرند. اما نتایج پزشکی قانونی و نمونه DNA روی لباس دختر، دست او را رو کرد و ناپدری هوسران سرانجام سال 2017در دادگاه نیویورک مقصر شناخته شد. مرد شیطان صفت در دادگاه اعتراف کرد که به دلیل مصرف مشروبات الکلی دست به چنین اقدام وحشیانه ای زده است.

قربانی که در حال حاضر 16 ساله هست، در دادگاه گفت: شوهرمادرم هروقت تنها می شدم به سراغم می آمد و گاهی حتی روزی دو مرتبه به من تجاوز می کرد. هر روز صبح که از خواب بیدار می شدم اضطراب داشتم که "جلانی" به سمتم بیاید. حتی یکبار از شدت استرس و ترس تصمیم به خودکشی گرفتم اما نتوانستم این کار را انجام دهم.

در این دادگاه برادر کوچکتر دختر نیز به عنوان شاهد حاضر شد و گفت که یکبار "جلانی" را هنگام تعرض به خواهرش دیده و ماجرا را برای مادرش تعریف کرده است. اما "نیکی مینانژ" رپر مشهور با وجود اینکه نامش در فهرست شاهدان دادگاه به چشم می خورد در روز محاکمه برادرش حاضر نشد و طی نامه ای که وکیل او در دادگاه خواند اظهار داشت برادرم فردی صبور،مهربان، اصیل و از خودگذشته است و این اتهامات را باور ندارم.

با اعترافات متهم و شاهدان، "جلانی" در دادگاه نیویورک به زندان محکوم شد اما وکیل وی درخواست تجدیدنظر داد. سرانجام پس از گذشت سال ها اعتراض به پرونده و طلب عفو و بخشش "جلانی" و وکیلش، هفته گذشته دادگاه، وی را به گذراندن 25 سال حبس در زندان محکوم کرد این حکم در حالی صادر شد که وکیل جلانی همچنان آن را ناعادلانه می داند

منبع: منیبان

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار