دختر ۵ ساله قربانی دوست پسر مادرش شد

زن و مرد جوان در تحقیقات ابتدایی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، منکر قتل دختر ۵ساله و رابطه پنهانی با یکدیگر شدند تا اینکه مرد جوان پس از ۳ ماه تحقیقات در اداره دهم پلیس آگاهی لب به اعتراف گشود و به قتل ناخواسته و شکنجه مرگبار دختر ۵ساله به دلیل عصبانیت لحظه‌ای از مقتول اعتراف کرد.

دختر ۵ ساله قربانی دوست پسر مادرش شد

به گزارش زنهار؛ رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری قاتل فراری توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی خبر داد و گفت: متهم پس از چند ماه، به قتل کودک پنج‌ساله اعتراف کرد.

سرهنگ کارآگاه «علی ولیپور گودرزی» اظهار کرد: اردیبهشت‌ماه سال جاری رسیدگی به مرگ دختر ۵ ساله‌ای براثر ضرب و جرح در یک بیمارستان در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مادر مقتول در تحقیقات ابتدایی ادعا کرد همسر خود، عامل این جنایت بوده، اما وقتی پدر کودک بازداشت شد مدارکی کشف شد که نشان می‌داد وی در این قتل نقشی نداشته است.

رییس پلیس آگاهی تهران افزود: بررسی‌های بیشتر کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی نشان داد، پدر و مادر این کودک با هم اختلاف داشته و جدا از هم زندگی می‌کردند، اما کارآگاهان با تیزهوشی پی بردند، زن جوان با یک مرد به صورت پنهانی ارتباط دارد.

سرهنگ گودرزی عنوان کرد: همین کافی بود تا کارآگاهان، زن و مرد جوان را به اتهام قتل دستگیر کنند و پس از انتقال به اداره آگاهی آن‌هار را هدف تحقیقات قرار دهند.

این مقام پلیسی در ادامه گفت: زن و مرد جوان در تحقیقات ابتدایی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، منکر قتل دختر ۵ساله و رابطه پنهانی با یکدیگر شدند تا اینکه مرد جوان پس از ۳ ماه تحقیقات در اداره دهم پلیس آگاهی لب به اعتراف گشود و به قتل ناخواسته و شکنجه مرگبار دختر ۵ساله به دلیل عصبانیت لحظه‌ای از مقتول اعتراف کرد.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی با بیان اینکه زن جوان فرزندش را به دلیل شیطنت چندین‌بار هدف ضرب و جرح قرار داده است، در پایان خاطرنشان کرد: پس از شناسایی و دستگیری عامل این جنایت توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، پرونده متهمان برای سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

دیدگاه شما
پربازدیدترین اخبار