قالیباف پشت معلمان را در مجلس خالی کرد!

رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به اخطار یکی از نمایندگان درباره لزوم عدم تخطی دولت از قانون رتبه بندی معلمان گفت: مصوبه هیئت دولت درباره رتبه بندی به تازگی به هیات تطبیق مصوبات رسیده که در مهلت قانون رسیدگی و نتیجه آن اعلام خواهد شد.

 قالیباف پشت معلمان را در مجلس خالی کرد!

به گزارش زنهار،   رحمت الله نوروزی نماینده علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه) خانه ملت در اخطاری گفت: موضوع قانون رتبه بندی فرهنگیان باید در هیئت تطبیع مصوبات مجلس مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی افزود: با توجه به تاکیدات مجلس و دولت و مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه در تمدن نوین، معلمان عزیز طلایه داران هستند، لذا باید در تنظیم آیین نامه قانون رتبه بندی توجه به مفاد قانون در دستور کار دولت قرار گیرد.

نماینده علی آباد کتول در مجلس  گفت: متاسفانه در حال حاضر تیمی مانع شده اند، از این جهت تقاضا داریم همانطور که تاکنون از این قانون دفاع شده، بعد از این نیز با بررسی در هیات تطبیق مصوبات مورد حمایت قرار گیرد.

 محمدباقر قالیباف در پاسخ به اخطار این نماینده گفت: موضوع مورد اشاره دیروز و امروز آقای نوروزی پیگیری خواهد شد، وظیفه ما در هیئت تطبیق مصوبات بررسی و تطبیق مصوبات هیات دولت با قانون است، این موضوع به تازگی به هیات تطبیق رسیده و در مهلت قانونی رسیدگی و به وقت اعلام می شود. در صورت مغایر بودن نیز موارد اعلام خواهد شد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار