تنش در مجلس بخاطر اجرا نشدن طرح رتبه بندی معلمان

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: عدم تدوین آئین نامه رتبه بندی معلمان موجب اعتراض این قشر شده است، آیا این موضوع نشان دهنده ضعف شدید این وزارتخانه نیست.

تنش در مجلس بخاطر اجرا نشدن طرح رتبه بندی معلمان

به گزارش زنهار، فاطمه مقصودی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در صحن علنی (سه شنبه ۴ مردادماه) در تذکر شفاهی گفت: مسند مدیریت در مکتب الهی امانت است و مدیر باید مدیریت کردن را برای خدمت بخواهد و قبل از آنکه رئیس باشد خدمتگزار باشد.

وی خطاب به وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: باید پاسخ بدهید چرا مدیریت صحیحی در تدوین آئین نامه رتبه بندی معلمان صورت نگرفته است؟ چرا باعث شدید این موضوع اعتراضات این قشر را داشته باشد؟ چرا باید معلمان را تحقیر کنید که هر چه داریم از این قشر شریف بوده است. این نوع عملکرد نشان دهنده ضعف شدید این وزارتخانه نیست؟

مقصودی همچنین با انتقاد از انتصاب مدیران ناکارآمد، غیرمتخصص و غیر معتقد به تحول نظام آموزشی و تربیتی تأکید کرد: بسیاری از انتصابات با توجه به توصیه‌ها، سفارش‌ها و رفاقت‌های شخصی به وجود آمده است. آن هم در شرایطی که این همه انسان متعهد، متخصص، با تجربه و دلسوز در کشور داریم. چه زمانی قرار است از این افراد کارآمد استفاده کنیم.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار