رتبه‌بندی معلمان از پس فردا اجرا می شود/ پایه حقوق فرهنگیان اعلام شد

مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: نیاز هست در طی دو روز آینده ایرادات رتبه بندی معلمان رفع و وارد فاز اجرایی شود.

 رتبه‌بندی معلمان از پس فردا اجرا می شود/  پایه حقوق فرهنگیان اعلام شد

به گزارش زنهار، حجت الله الماسی در آیین افتتاحیه مسابقات فوتسال فرهنگیان کشور در شیراز به احیای مسابقات ورزشی فرهنگیان پس از ۱۳ سال در کشور اشاره کرد و گفت: این مسابقات با استقبال بسیار خوب فرهنگیان در سراسر کشور مواجه شده، به صورتی که در سه سطح منطقه، استان و کشور، ۱۴۰ هزار فرهنگی خواهر و برادر در ۴ رشته ورزشی در این رقابت‌ها شرکت کرده اند.

مشاور وزیر آموزش و پرورش به راه یابی دو هزار و سیصد تن از فرهنگیان به مرحله کشوری این رقابت‌ها اشاره کرد و گفت: این مسابقات در سه استان اصفهان، خراسان رضوی و فارس برگزار شد.

او گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا که موجب کاهش نشاط و شادابی در بین دانش آموزان و فرهنگیان شد، پیش بینی ما این است که این برنامه زمینه افزایش نشاط و انگیزه در بین همکاران فرهنگی را فراهم نماید و امید است این اقدام در تربیت چند ساحته دانش آموزان نقش موثری داشته باشد.مدیر کل دفتر وزارتی وزارت آموزش و پرورش گفت: معلم محور و رکن تربیت است و معلمی می‌تواند رکن تحول باشد که خود چند ساحتی تربیت شده و چند مهارتی باشد.

الماسی یگی از برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش را اجرای طرح شهید هادی، با هدف ایجاد محیطی برای فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی و معنوی و برگزاری مسابقات مختلف با حضور همه فرهنگیان کشور عنوان کرد.

او به ابلاغ آیین نامه رتبه بندی در تیر ماه گذشته به وزارت آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: بر همین اساس آموزش و پرورش مکلف است تا با استقرار یک سامانه، کار رتبه بندی را آغاز کند و برای اجرای آن هم اکنون شیوه نامه‌ای تدوین و دراختیار مرکز فناوری قرار گرفته که با توجه به برخی ایرادات کمیسیون قوانین مجلس به این شیوه نامه و لزوم رفع آن در مدت ده روز آینده، پس از رفع ایرادات اجرای رتبه بندی آغاز خواهد شد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار