تجاوز سریالی به زنان در گاراژی در کرج!/ عکس

مجرم‌ سابقه‌دار که سوار بر یک خودروی پژو۲۰۷ سفید رنگ، زنان مسافر را فریب می‌داد و آنها را قربانی نقشه شوم خود می‌کرد دستگیر شد.

 تجاوز سریالی به زنان در گاراژی در کرج!/ عکس

 

به گزارش زنهار، تحقیقات پلیس آگاهی استان البرز برای دستگیری تبهکار ۲۱ساله به‌دنبال شکایت زنی جوان آغاز شد.

شاکی به مأموران گفت: قصد داشتم برای انجام کاری از شهرقدس به کرج بروم و در خیابان منتظر تاکسی بودم که یک پژو۲۰۷ سفید مقابلم توقف کرد. پسری جوان پشت فرمان بود که وانمود می‌کرد مسافرکش است و من که عجله داشتم سوار ماشین شدم و روی صندلی عقب نشستم.

4650280

زن جوان ادامه داد: پس از دقایقی راننده تغییر مسیر داد و وارد یک خیابان فرعی شد. به او اعتراض کردم و خواستم توقف کند اما او تیغه چاقویش را به طرفم گرفت و تهدیدم کرد که اگر سروصدا کنم مرا به قتل می‌رساند. درهای ماشین قفل شده بود و شیشه‌ها هم بالا بود.

وحشت کرده بودم و شروع به التماس کردم و از راننده خواستم همه طلاها و پول‌هایم را بردارد اما اجازه دهد که بروم اما وی به التماسم توجهی نکرد. او مرا به یک گاراژ در حوالی کرج برد و در آنجا مورد آزار و اذیت قرار داد و پس از آن در یکی از خیابان‌ها رهایم کرد و گریخت.

با شکایت این زن، تیمی از کارآگاهان اداره آگاهی زیرنظر سرهنگ محمدنادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز وارد عمل شدند و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری راننده تبهکار آغاز شد.

درحالی‌که مأموران در جست‌وجوی این مرد بودند شکایت مشابه دیگری هم مطرح شد. این بار شاکی زن جوانی بود که در شهریار به تصور اینکه راننده پژو۲۰۷ سفید، مسافرکش است سوار ماشین او شده اما در دام وی گرفتار و قربانی نقشه سیاه او شده بود.

به‌دنبال مطرح شدن دومین شکایت، بررسی‌های کارآگاهان برای دستگیری جوان تبهکار ادامه یافت تا اینکه سرنخ‌هایی از وی به‌دست آمد.

مأموران متوجه شدند که متهم جوانی ۲۱ساله است که پیش از این نیز به جرم سرقت مسلحانه و مزاحمت برای نوامیس دستگیر و زندانی شده بود.

همچنین معلوم شد گاراژی که وی طعمه‌هایش را به آنجا برده بود، متعلق به پدر او بوده است. با این اطلاعات، مأموران موفق شدند مخفیگاه متهم را شناسایی و او را در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند. همزمان با دستگیری وی، ۲شاکی پرونده در اداره حاضر شده و او را شناسایی کردند.

از سوی دیگر معلوم شد زن دیگری نیز با همین شگرد در شهریار قربانی یک مرد پژوسوار شده که وی برای شناسایی متهم و مواجهه حضوری با او به اداره آگاهی دعوت شده است.

با این حال از آنجا که احتمال می‌رود افراد بیشتری قربانی جوان تبهکار شده‌ باشند، بازپرس پرونده مجوز انتشار عکس بدون پوشش چهره متهم را در روزنامه‌ها صادر کرده و کسانی که قربانی او شده‌اند می‌توانند با اطمینان از اینکه نام و مشخصات‌شان نزد پلیس و قاضی پرونده محفوظ خواهد ماند برای شناسایی او به پلیس آگاهی استان واقع در میدان طالقانی کرج مراجعه کنند یا با شماره ۰۲۶۲۱۸۲۵۲۵۶ تماس بگیرند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار