جزئیات آزار جنسی 3دختر بچه توسط زنی در شهریار!

ماه‌ها گذشت ما مکرر برای صدور حکم مراجعه می‌کردیم و خبری نبود تا اینکه متوجه شدیم شعبه ۱۰۸ کیفری دو، دادنامه‌ای صادر کرده و به حدی موضوع برایشان بی اهمیت بوده که حتی دادنامه را تایپ و شماره و کلاسه نکرده‌اند، حکم را نیز به ما ابلاغ نکرده‌اند، اما همان روز اعلام رای، حکم به خانم مجرم اعلام شده. حکم عجیب قاضی پرداخت ۵۰۰ هزارتومان جریمه بود که ۲۰۰ تومان آن بخشیده شد، خانم ۳۰۰ تومان را داد و رفت.

 جزئیات آزار جنسی 3دختر بچه توسط زنی در شهریار!

 به گزارش زنهار،  در سال ۹۸ دادنامه مربوط به پرونده تعرض جنسی یک زن ۳۰ ساله به سه دختر بچه ۸ تا ۱۱ ساله در حاشیه نشین «ویره» شهریار صادر شد. بحث بر سر این پرونده پس از گذشت یکسال در روز‌های گذشته به دلیل اعتراض وکیل پرونده به رای عجیب قاضی و رسیدگی به تقاضای تجدیدنظر بار دیگر مطرح شده است.مانند سایر حاشیه‌نشین‌ها ویژگی‌هایی دارد که بستر را برای وقوع انواع بزه فراهم می‌کند، تعرض جنسی، کودک آزاری و همچنین آزار زنان از جمله جرائم پر تکرار در حاشیه‌نشین‌هاست. ساکنین حاشیه‌هایی مانند ویره، اغلب مهاجر، فقیر، بیکار، کمتر آگاه نسبت به حق و حقوق خود و گرفتار آسیب‌های چندگانه‌اند.

زنی ۳۰ ساله به بهانه کار کردن دختر بچه‌ها در خانه‌اش و پرداخت مزد به خانواده آنها، سه دختر بچه که دو نفرشان خواهر بودند، را به خانه‌اش می‌کشاند و به مدت ۴ ماه به اشکال مختلف از آن‌ها لذت‌جویی جنسی کرده و به واقع دختر بچه‌ها را مورد آزار جنسی قرار می‌داد. زن مورد بحث، مکررا دختربچه‌ها را پای فیلم‌های پورن می‌نشاند و با آن‌ها صحبت‌های جنسی می‌کرد، بعد از این کار، قربانیان را لخت کرده و با تعرض به بدن‌شان یا وادار کردن آن‌ها به انجام همین کار با یکدیگر، از دختربچه‌ها لذت جویی می‌کرد. مردی هم که با این زن ارتباط دوستی داشت در این حین از دختربچه‌ها فیلم می‌گرفت.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار