با این نوشیدنی سریعا وزن کم کنید!

روند کاهش وزن جدیدی ارائه شده که شامل افزودن لیمو به قهوه است و طرفدارانش علت آن را ویژگی مرکبات در افزایش متابولیسم و سوزاندن چربی می‌دانند که منجر به کاهش وزن خواهد شد.

با این نوشیدنی سریعا وزن کم کنید!

به گزارش زنهار؛ این ایده احتمالا از سوی افرادی رایج شده است که معتقدند نوشیدن آب لیمو می‌تواند به کاهش وزن کمک کند اما کارشناسان می‌گویند که هیچ مدرکی پشت این نظریه وجود ندارد.

به گزارش هلث،سامانتا کاستی، متخصص تغذیه از ایالات‌متحده توضیح داد: در حالی که افزودن لیمو به آب می‌تواند طعم بهتری ایجاد و شما را هیدراته کند اما تنها راه کاهش وزن مصرف کالری کمتر نسبت به کالری است که می‌سوزانید.

واقعا مهم نیست که چه چیزی به قهوه‌تان اضافه می‌کنید اما اگر در تلاش برای کاهش وزن هستید باید بر آنچه در طول روز می‌خورید و می‌نوشید دقت کنید.

کارشناسان همچنین هشدار دادند که مراقب توصیه‌های غذایی افراد بی‌صلاحیت باشید. هیچ راه حل سریعی برای کاهش وزن وجود ندارد. اگر به دنبال کاهش وزن هستید، به جای تکیه بر یک غذا یا نوشیدنی برای آب کردن چربی خود به‌طور جادویی، بر یک رژیم غذایی سالم و ورزش منظم تمرکز کنید.

کاهش وزن می‌تواند یک فرآیند سالم و پایدار باشد اما نیازمند تعهد و تلاش است. اگر دارای اضافه وزن یا چاق هستید، کاهش وزن می‌تواند سلامت شما را از طرق مختلف بهبود بخشد.

کاهش وزن به کاهش خطر بیماری قلبی، سکته مغزی، دیابت نوع ۲ و انواع خاصی از سرطان کمک می‌کند. بهترین راه برای کاهش وزن این است که به آرامی و پیوسته وزن کم کنید؛ با ایجاد تغییراتی در سبک زندگی که شامل یک رژیم غذایی سالم و فعالیت بدنی منظم است. با این موارد سعی کنید هفته‌ای یک یا دو پوند وزن کم کنید و در تلاش‌های خود صبور و ثابت قدم باشید تا احتمال اینکه به هدف خود برسید بیشتر شود.

برخی از تغییرات کوچکی که می‌توانید برای کمک به کاهش وزن ایجاد کنید میان وعده‌های سالم، برنامه‌ریزی از قبل برای وعده‌های غذایی و وقت گذاشتن برای فعالیت بدنی منظم است.

خواب کافی در شب نیز برای کاهش وزن مهم است. افرادی که خواب شبانه کافی دارند، نسبت به افرادی که به اندازه کافی نمی‌خوابند، به احتمال زیاد در مسیر کاهش وزن خود موفق خواهند بود.

اگر به کمک بیشتری نیاز دارید، با یک متخصص تغذیه یا یک مربی کاهش وزن مشورت کنید. از رژیم‌های غذایی مد روز پیروی نکنید همچنین از گوش دادن به توصیه‌های کاهش وزن از منابع غیرمجاز آنلاین خودداری کنید.

کاهش وزن به ایجاد تغییرات طولانی‌مدت و سالم در شیوه زندگی بستگی دارد. با تعهد و پشتکار می‌توانید به اهداف کاهش وزن خود برسید.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار