انتقام عجیب از نامزد سابق

پسر جوان پس از بهم خوردن نامزدی اش و طی اقدامی غیرقابل باور، با دختر مورد علاقه اش کاری کرد که برای خیلی ها باور کردنی نبود.

انتقام عجیب از نامزد سابق

به گزارش زنهار؛ یکی از تلخ‌ترین اتفاقات در زندگی هر دختر و پسر جوانی، بهم خوردن نامزدی و از دست دادن فرد مورد علاقه اش است. به‌خصوص اگر این اتفاق از سمت طرف مقابل باشد، اینجاست که ممکن است طرف بازنده تصمیم به تلافی و انتقام بگیرد.

پسر جوانی در چین از نامزد سابقش خواست تا تمام هزینه هایی که برایش کرده را برگرداند‌، بله کاملا درست متوجه شدید. ‌هفته گذشته، رسانه ‌‌های چینی گزارش داده اند که مردی از شانگهای لیستی از تمام هزینه هایی که برای نامزد سابقش کرده را برای او فرستاده و خواستار جبران شده است. این لیست شامل تمام هزینه ها همراه با تاریخ و زمان دقیق شان است.

نوشتن لیست

‌ پیش پا افتاده ترین هزینه ها مثل "دو بطری آب" و همین طور هزینه هایی مثل مراقبت از مادر نامزدش را هم در این لیست قید کرده است. او از نامزد سابقش خواسته تا حتی دنگ خود از رفتن به رستوران و هزینه ای که برای مراسم تشییع جنازه مادرش کرده است را هم بدهد.

در مجموع این مرد ادعا کرده که در طول مدت نامزدی، بیش از 72000 یوان خرج کرده است که از این مقدار، 60٬147 یوانِ (8٬954 دلار) آن را خانم باید بپردازد.

‌معلوم نیست که آیا نامزد سابقش موافقت کرده که این هزینه ها را پس بدهد یا خیر، اما واکنش عموم مردم به این عملِ او کاملا منفی بوده است. برخی از افراد معتقدند که ظاهرا این مرد از همان ابتدای دوران نامزدی و با هدف و برنامه ی از پیش تعیین شده این لیست را تهیه کرده است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار