پایتخت نشینان از امروز منظر گرمای شدید باشند

پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان تهران غالبا آفتابی است و حداکثر دما ۳۶ درجه و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد پیش‌بینی می‌شود. از امروز روند افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

 پایتخت نشینان از امروز منظر گرمای شدید باشند

به گزارش زنهار، امروز آسمان تهران آفتابی است و دما در طول شب از بیست و شش درجه به مرور و در طول روز به سی و سه درجه می‌رسد.

 بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران و بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی روز‌های آینده آسمان تهران نسبتا آفتابی پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید به‌ویژه در نیمه‌جنوبی، مرکز و غرب استان و گاهی با خیزش موقتی گردوخاک و کاهش دید و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

دمای تهران

پیش‌بینی دمای هوای تهران در چند روز آینده؛ فردا حداکثر دما ۳۶ درجه سانتیگراد خواهد بود

آسمان تهران فردا (۲۳ خرداد ماه) غالبا آفتابی با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد و طی روز سه‌شنبه (۲۴ خرداد ماه) آفتابی با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد و برای روز چهارشنبه (۲۵ خرداد ماه) غالبا آفتابی با حداقل دمای ۲۷ درجه و با حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

وضعیت آلودگی هوای تهران

افزایش نسبی تندی باد تا صبح روز دوشنبه (۲۳ خرداد ماه) تا حدودی سبب پراکندگی آلاینده‌ها می‌شود، هرچند با آغاز تردد خودروها، افزایش غلظت ذرات معلق و کاهش کیفیت هوا به‌ویژه در مناطق پرتردد دور از انتظار نیست. وزش باد مؤثر در طول روز شرایط مناسب برای پراکندگی آلاینده‌ها را فراهم خواهد کرد، بااین‌حال افزایش غلظت آلاینده ازن در برخی ساعات بعدازظهر سبب کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق خواهد شد.

پیش‌بینی وضعیت آب و هوای کشور تا چند روز آینده

در برخی نقاط استان‌های واقع در جنوب غرب، جنوب، شرق، جنوب شرق، شمال شرق و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شرقی وزش باد شدید گاهی گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار