تاجر تهرانی با خوردن کله پاچه کشته شد!

پرونده قتل مرموز مرد تاجری که جسدش در بیابان‌های اطراف تهران پیدا شده بود، با دستگیری مرد رستوران‌دار وارد مرحله تازه‌ای شد.

تاجر تهرانی با خوردن کله پاچه کشته شد!

به گزارش زنهار،  مدتی قبل مرد جوانی به اداره چهارم پلیس آگاهی تهران رفت و از ناپدید شدن پدرش خبر داد. او در تحقیقات گفت: پدرم تاجر است و وضع مالی خوبی دارد. صبح روز گذشته به همراه یکی از دوستانش به نام بهروز برای خوردن کله‌پاچه خانه را ترک کرد، اما بعد از آن دیگر از او خبری نداریم.

با شکایت مرد جوان، تحقیقات برای رازگشایی از ناپدید شدن مرد 65 ساله آغاز شد و در نخستین گام کارآگاهان به سراغ بهروز رفتند. مرد 37 ساله گفت: من و هرمز [مقتول] در باشگاه ورزشی با هم آشنا شدیم. من صاحب رستورانی در پایتخت هستم و با هرمز رفت و آمد داشتیم؛ آخرین بار با هم به کله‌پزی رفتیم و صبحانه خوردیم اما دیگر از او خبری ندارم.

در حالی که تحقیقات ادامه داشت، خبر رسید مرد چوپانی که گوسفندانش را برای چرا به بیابان‌های اطراف کرج برده بود، با جسد چاقو خورده و سوخته مردی در بیابان مواجه شده است.

به دنبال تماس او با پلیس، کارآگاهان پلیس آگاهی استان البرز راهی محل شده و در بررسی‌ها مشخص شد که جسد متعلق به مرد میانسالی است که عامل یا عاملان جنایت پس از قتل، جسدش را به آتش کشیده بودند و هویت او نامشخص بود.

جنازه سوخته به پزشکی قانونی منتقل شد و در ادامه، از خانواده مرد تاجر خواسته شد تا برای شناسایی جسد به پزشکی قانونی بروند. به این ترتیب آنها با تأیید هویت مرد تاجر اعلام کردند که جسد متعلق به پدر خانواده است.

در حالی که تحقیقات برای افشای راز قتل مرد تاجر ادامه داشت، در تحقیقات میدانی سرایدار خانه مقتول گفت: روز حادثه بهروز را سوار بر خودروی مقتول دیدم. بهروز بسیار آشفته و عصبی بود خودروی مقتول را مقابل خانه هرمز پارک و بلافاصله هم آنجا را ترک کرد. همچنین در ادامه مشخص شد پس از جنایت چندین بار از حساب مقتول پول برداشت شده و بررسی‌ها نشان می‌‌داد که بهروز پول را برداشت کرده است.

با مدارک و سرنخ‌هایی که در تحقیقات به دست آمد، بازپرس محمد وهابی دستور بازداشت بهروز را صادر کرد. اما زمانی که کارآگاهان آگاهی برای دستگیری وی وارد عمل شدند، مشخص شد که مرد جوان فرار کرده است. به این ترتیب احتمال دست داشتن او در این جنایت پررنگ‌تر شد و از آنجا که این فرضیه مطرح بود که مرد رستوران‌دار کشور را ترک کند، به دستور بازپرس جنایی او ممنوع‌الخروج شد.

بررسی‌ها برای شناسایی مخفیگاه بهروز ادامه داشت تا اینکه رد مرد فراری در یکی از شهرستان‌های شمال‌غربی کشور زده شد و پس از هماهنگی‌های قضایی کارآگاهان موفق به دستگیری وی در نزدیکی مرز شدند.

متهم برای تحقیقات به تهران منتقل اما منکر جنایت شد و گفت: من جنایتی مرتکب نشده‌ام. آخرین بار مقتول را دیدم و با هم رفتیم کله‌پاچه خوردیم و خودش از من خواست خودرواش را مقابل خانه‌اش پارک کنم. پول‌هایی را هم که از حساب مقتول برداشت کردم، در زمان حیاتش و به خواست خودش بود. از ماجرای قتل نیز بی‌خبرم، مدتی قبل برای دیدن خواهرم قصد داشتم به ترکیه بروم که متوجه شدم ممنوع‌الخروجم اما نمی‌دانستم علت ممنوع‌الخروجی‌ام چیست.

در حالی که بهروز مدعی است برداشت‌های او از حساب مقتول قبل از مرگ بوده اما طبق اعلام بانک، تمامی این برداشت‌ها بعد از مرگ مرد تاجر بوده است. باتوجه به مدارک و شواهد به‌دست آمده، مرد جوان به اتهام قتل به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی پایتخت بازداشت شد و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار