مادر سنگدل دختر ۵ساله‌اش را روی پشت‌بام بست +عکس

مادر هندی دختر ۵ ساله اش را با بستن او روی پشت بام در دمای ۴۳ درجه تنبیه کرد.

مادر سنگدل دختر ۵ساله‌اش را روی پشت‌بام بست +عکس

به گزارش زنهار؛ مادر بی‌رحم هندی، برای مجازات انجام ندادن تکالیف، دختر پنج ساله‌ خود را می‌بندد و او را روی پشت بام می‌گذارد تا در گرمای سوزان ۴۳ درجه سانتی‌گراد دهلی بسوزد. در ویدیویی ناراحت کننده، دختر بچه ای فریاد زنان در حالی که در آفتاب داغ ۴۳ درجه سانتی گراد دهلی، پایتخت هند روی پشت بام، بسته و رها شده است تا بسوزد، سعی می کند خود را آزاد کند.​

مادر هندی دختر ۵ ساله اش را در گرما رها کرد تا تنبیه شود!یکی از همسایگان این فیلم را در شمال شرقی دهلی، در ۲ ژوئن در حوالی ساعت ۲ بعد از ظهر ضبط کرد. پس از انتشار این کلیپ در شبکه های اجتماعی، پلیس دهلی تحقیقاتی را برای شناسایی کودک آغاز کرد. آنها تأیید کردند که اقدامات مناسب را علیه این مادر هندی آغاز کرده اند. مشخص شده است که او توسط پلیس به دلیل ظلم به کودکان تحت بند ۷۵ قانون عدالت نوجوانان دستگیر شده است و تحقیقات ادامه دارد.

مادر هندی دخترش را در دمای ۴۳ درجه زندانی کرد

مادر هندی دختر ۵ ساله اش را در گرما رها کرد تا تنبیه شود!ژوئن، یکی از گرم ترین ماه های دهلی است. امسال هم هند در یک موج گرمای طولانی غیر معمول قرار دارد و حداکثر دما در ماه ژوئن در برخی مناطق به ۴۶ درجه سانتیگراد می رسد. این مادر دخترش را پنج تا هفت دقیقه روی پشت بام رها کرده است.

مادر هندی دختر ۵ ساله اش را در گرما رها کرد تا تنبیه شود!هنوز مشخص نیست که آیا این دختر دچار سوختگی یا جراحت شده است یا خیر. پدرش، راج کومار، که یک خیاط است، هنگام وقوع این اتفاق در خانه نبود. آقای کومار پس از دریافت تماس از جانب پدرش به خانه شتافته. او گفت : «همسرم عصبانی شد و او را تنبیه کرد. وقتی پدرم به من گفت، آن روز همسرم را خیلی سرزنش کردم، اما فردای آن روز یکی از اقوام در روستایمان، فیلم را برایم فرستاد.» مادر هندی دختر ۵ ساله اش را در گرما رها کرد تا تنبیه شود!عموی این دختر که سونیل نام دارد، مدعی شد که مادر این کودک، برای هر موضوع کوچکی بچه هایش را کتک می زند. اگر یکی از اعضای خانواده سعی کند در این بین دخالت کند، او می گوید که بچه های خودش هستند و کسی حق دخالت ندارد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار