داماد در شب جشن عروس دو جنسه را به اداره پلیس کشاند!

همه چیز خوب پیش رفت تا اینکه یکباره آقای داماد به طرف خانواده عروس رفته با آنها جرو بحث کرد، جرو بحثی که ادامه دار و در نهایت به اداره پلیس کشانده شد.

داماد در شب جشن عروس دو جنسه را به اداره پلیس کشاند!

به گزارش زنهار،  کشور هند همیشه منبع عجیب و غریب ترین اخبار بوده و هست، بخصوص در مورد ازدواج که پیش از این بارها در این بخش به آنها پرداخته ایم. از ماجرای " عروسی که وسط جشن داماد را عوض کرد! " تا " ازدواج هم زمان دوخواهر با یک مرد " که جزئیات کامل را خواندید. در این بخش ماجرا کمی متفاوت است و در واقع شاید میتوان گفت، این آگاهی کم و اطلاعات ضعیف بود که منجر به آبروریزی و خبرسازی شد، آبروریزی که در نهایت همه فهمیدند اشتباها ایجاد شده است.

ماجرا مربوط به مشکل ژنتیکی عروس بود که کاملا یک مسئله ی پزشکی بوده و قابل درمان است اما بروز برخی مشکلات و تغییر تاریخ مراسم ازدواج، عروس را برای درمان کامل دچار مشکل کرد و تکمیل نشدن درمان و تاخیر در جراحی باعث شد تا آبروریزی بزرگی برایش اتفاق بیفتد.

او تصمیم داشت مدتی قبل از مراسم ازدواجش کاملا درمان شود اما با اینکه دو ماه بود روال درمان را شروع کرده و بخشی از راه را رفته بود، اینگونه نشد. از قرار معلوم یکی از میهمانان که از مشکل عروس مطلع بود به نحوی این خبر را وسط مراسم به گوش داماد رساند و باعث عصبانیت او و بهم خوردن مراسم عروسی و در نهایت شکایتش از خانواده عروس به دلیل فریبکاری شد.

عروس و خانواده اش به پلیس گفتند که قصد فریب نداشته و تنها به دلیل میل به تشکیل این زندگی تصمیم گرفتند این مشکل را در خفا درمان و حل کنند.

بر اساس توضیحات پزشک معالج این دختر جوان، مشکل او به هیچ وجه مشابه مشکل یک ترنس نبوده و بسیار کوچک و قابل حل بود اما درک این مسئله برای داماد ساده نبود. عروس که همسر آینده اش را بسیار دوست داشت نمی خواست بخاطر این مشکل جسمی او را از دست بدهد برای همین تصمیم به درمان کامل داشت و برای تکمیل درمان هم مراحل را پیش رفته بود ولی جابجا شدن تاریخ مراسم همه چیز را بهم زد.

از قرار معلوم فردی که این خبر را به آقای داماد رسانده، اشتباه بزرگی در اصل خبر داشته و یک مشکل ساده و بسیار متفاوت با مسئله ی تغییر جنسیت را نادرست به داماد رسانده و موجب این چنین آبروریزی بزرگی شده است.

البته با حضور پزشک و پلیس این مسئله کاملا روشن شد و مشخص شد که تنها یک نا آگاهی و کمبود اطلاعات درست موجب خراب شدن چنین روز مهمی برای دو خانواده شده است.

متاسفانه تمام این رفتارها ریشه در اطلاعات ضعیف و دید نادرست به مسئله ی ترنس ها دارد، مسئله ای که علم پزشکی آن را قابل درمان دانسته و بارها عنوان کرده است که این افراد نه روان پریش اند و نه مجرم، بلکه انسان های هستند که برای تعیین جنسیت حقیقی شان از کودکی دچار سردرگمی هستند و بعد از سن بلوغ دچار مشکلات گسترده تری می شوند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار