کار وحشیانه مرد دیوانه با نامزدش +عکس

تصویری ناراحت کننده از رفتار شرم آور مرد دیوانه با نامزد سابقش در کوتاه ترین زمان ممکن، تمام فضای مجازی را پر کرد.

کار وحشیانه مرد دیوانه با نامزدش +عکس
به گزارش زنهار؛ تصویر منتشر شده از صورت دختر جوان برزیلی، به سرعت واکنش های تند قابل انتظار را به سمت خود جذب کرد. واکنش هایی که هیچ التیامی بر زخم دختر بینوا نخواهند داشت. عکس منتشر شده جنجالی، نمایی از صورت دختر جوانی را نشان میداد که نیمی از آن به شکلی دردناک خالکوبی شده بود. آنچه خالکوبی شده بود یک اسم پسرانه بود که خیلی زود مشخص شد این اسم متعلق به نامزد سابق دختر بینواست. طبق گزارش‌ها و چنانچه می خوانید، قربانی این داستان در مورد دلیل این خالکوبی توضیحاتی داد که در ادامه می خوانید.

این دختر 20 ساله توسط نامزد سابقش در یک حادثه آدم ربایی خیابانی، دزدیده و به یک مرکز خالکوبی برده شد. آنجا طی یک برنامه از قبل تعیین شده، نام کامل مرد مجنون روی صورت دختر جوان خالکوبی شد. اتفاقی که برای این دختر به شدت دردناک بوده و اثرات روحی روانی جدی را در پی داشته است.

تتو اسم

ساعاتی پس از ناپدید شدن دختر، والدینش نگران شده و ماجرا را به پلیس اطلاع میدهند. بررسی های دقیق و تحقیقات نیروهای پلیس آنها را تا حدودی متوجه ماجرای آدم ربایی کرده و بالاخره دختر جوان نجات پیدا می کند.

پس از نجات این دختر، نوشته حک شده روی صورتش اولین چیزی بود که توجه نیروهای پلیس و والدین او را بخود جلب کرد. وضعیت ناراحت‌کننده روحی و ظاهری این دختر، دلیلی شد تا والدین او از داماد سابقشان شکایت کرده و ماجرا را به شکل رسانه ای شده، پیگیری کنند تا جوان دیوانه به سزای اعمالش برسد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار