تصاویری هولناک از خروج قطار مشهد- یزد از ریل/ حال ۱۶ نفر وخیم است

سخنگوی اورژانس خراسان جنوبی از مفقود بودن ۵ نفر در حادثه خروج قطار طبس - یزد از ریل خبر داد.

 تصاویری هولناک از خروج قطار مشهد- یزد از ریل/ حال ۱۶ نفر وخیم است

به گزارش زنهار، سخنگوی اورژانس خراسان جنوبی گفت: در حادثه خروج قطار طبس - یزد از ریل، ۱۰ نفر فوت کردند و شماری هم مصدوم شدند. حال برخی مصدومان وخیم است.

4685300

رئیس سازمان امداد و نجات نیز گفت ۵ واگن از ۷ واگن قطار به دلیل برخورد با بیل مکانیکی از ریل خارج شدند.

رضایی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی نیز گفت: تاکنون ۱۰ نفر جان باخته و ۵۰ نفر مصدوم شده‌اند که حال ۱۶ مصدوم وخیم اعلام شده است، همچنین ۵ نفر هم مفقود هستند.

در حال حاضر از ایستگاه طبس یک قطار فوق‌العاده به محل اعزام شده است تا مسافران را به ایستگاه طبس منتقل کند و از ایستگاه طبس اتوبوسی برای انتقال مسافران به یزد در نظر گرفته شده‌ است.

فارس نیز نوشت: محمدمهدی اقبالی، مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر یزد که همراه تیم‌های امدادی به محل حادثه خروج قطار طبس- یزد اعزام شده است نیز اظهار کرد: بعد از اطلاع این حادثه بلافاصله یک بالگرد به همراه چهار تیم از نیروهای واکنش سریع شهرستان‌های یزد و اردکان به محله اعزام شدند.

وی افزود:‌ علی‌اکبر عزیزی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، دکتر محسن حرازی‌زاده، مدیرعامل هلال احمر یزد و پارسائیان مشاور استاندار نیز تیم های امدادی اعزام شده از استان یزد به محل حادثه خروج قطار طبس- یزد را همراهی می‌کنند.

طبق اطلاعات بدست آمده از شاهدان عینی، بر اساس آخرین اطلاعات بدست آمده تاکنون متأسفانه آمار فوتی‌های این حادثه به ۱۳ تن رسیده و به دلیل صعب العبور بودن منطقه حادثه فعالیت امدادرسانی با مشکل و سختی مواجه شده است.

علاوه بر گروههای امدادی از خراسان جنوبی، بنا بر اعلام اورژانس یزد تاکنون هفت دستگاه آمبولانس اورژانس، اتوبوس آمبولانس و بالگرد اورژانس به محل حادثه اعزام شده است.

همچنین ۱۰ تیم عملیاتی هلال احمر و بالگرد هلال احمر استان یزد نیز برای امدادرسانی به منطقه اعزام شده است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار