فیلم مشکوک از عبدالباقی مالک متروپل در کشور خارجی!/ ویدئو

ماجرای مرگ مالک ساختمان متروپل آبادان همچنان خبرساز است و حرف های زیادی در شبکه های اجتماعی گفته می شود.

فیلم مشکوک از عبدالباقی مالک متروپل در کشور خارجی!/ ویدئو

 

    به گزارش زنهار، این ویدئو در شبکه های اجتماعی در حال انتشار می باشد اما  تاریخ مشخصی را معلوم نمی کند و این احتمال وجود دارد که مربوط به گذشته باشد. براساس اعلام پزشکی قانونی جسد عبدالباقی مالک متروپل آبادان تایید و جز فوت شدگان حادثه متروپل می باشد.

بیوگرافی حسین عبدالباقی مالک ساختمان متروپل

حسین عبدالباقی متولد سال ۱۳۶۰، بچه لین ۱۵ آبادان، و متولد آبادان، مدیر عامل و رئیس هیات مدیره هلدینگ عبدالباقی و البته فردی متنفذ در استان خوزستان بود که بر اثر ریزش ساختمان متروپل کشته شد.

خانواده و برادران حسین عبدالباقی

عبدالباقی بچه لِین ۱۵ آبادان بود؛ چند تا برادر بودند. پدرش را با آجیل‌ فروشی می‌شناختند. مغازه‌ دار بود. اما پسرها همه مهندس بودند و پیمانکار ساخت‌ و ساز. «چهار تا برادر بودند که پدرشان بنا بود. سال‌های دور همین آجیل‌فروشی را هم نداشتند؛ پدرشان روی گاری در خیابان امیری آجیل می‌فروخت. بعد از مدتی، برادرها به فکر ساخت‌ و ساز بناهای قدیمی شهر آبادان افتادند.» حسین عبدالباقی در آبادان کارها و پروژه‌های زیادی انجام داد، اما متاسفانه این پروژه اینجوری شد.»

از آجیل‌ فروشی با گاری تا هلدینگ برادران عبدالباقی

پدرشان سابقه بنایی داشت. او مردی زحمتکش و شریف بود که هرگز در رویاهایش نمی‌دید روزی پسرانش با هدایت حسین صاحب ثروتی با ارزش چندهزار میلیارد شوند

در طول این سال‌ها دو نفر از چهار برادر توانسته بودند وارد ساخت‌وساز شوند و با زدن پل ارتباطی به شهرداری و سایر دستگاه‌ها پیشرفت کنند. حسین عبدالباقی هدایت پیشرفت خانواده را برعهده داشت. خبرها، رویدادها و عکس‌های سایت هلدینگ عبدالباقی گویای این واقعیت است که این فرد ارتباطات نزدیکی با مسئولان استانی هم داشته است. در همه کلنگ‌زنی‌های افتتاح پروژه، مسئولان رده بالای استانی حضور دارند. مثلا کلنگ متروپل را با حضور استاندار وقت خوزستان زده بود.

حسین عبدالباقی

حسین عبدالباقی، مردی تقریبا ریزنقش که در ظاهر آرام بود، تندتند حرف می‌زد و سریع راه می‌رفت، به همراه دو برادر دیگر خود مسئول اجرای پروژه‌های سنگین صنعتی و تجاری شهر آبادان بودند.

تاریخچه شرکت هلدینگ عبدالباقی

این هلدینگ از سال ۱۳۳۶ در شهرستان آبادان و در قالب گروه ساختمانی مسکن شروع به فعالیت کرده. این هلدینگ پروژه‌های مختلفی در حوزه طراحی و احداث ساختمان‌های مسکونی، مراکز اداری- تجاری- رفاهی، انبوه‌سازی، مراکز درمانی و شهرک‌سازی در کارنامه خود دارد. از سال ۷۱ به این‌سو، شرکت عبدالباقی توسعه پیدا کرد و وارد فعالیت در حوزه‌های مدیریت کارگاه‌ها و فروشگاه‌های تولید و توزیع آجیل و خشکبار و ایجاد رستوران‌های زنجیره‌ای شد و هلدینگ عبدالباقی شکل گرفت.

ظهر دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ بخش‌ هایی از ساختمان ۱۱طبقه اداری – تجاری در خیابان امیری آبادان ریزش کرد که مالک و سازنده و پیمان کار اصلی آن حسین عبدالقالقی بود. 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار